4 razloga zašto Burger Kingu u zadnje vrijeme ide dobro

Autor: Poslovni.hr , 07. listopad 2014. u 11:36
Foto: Jurica Galoić / Pixsell

I dok McDonalds bori sa padom prodaje, glavni konkurent Burger King privlači sve više kupaca.

I dok McDonalds bori s padom prodaje, glavni konkurent Burger King privlači sve više kupaca. 

Kako je dionica Burger Kinga u posljednjih godinu dana porasla 56%, Business Insider donosi četiri glavna razloga zašto Burger Kingu ide tako dobro:

1. Tim Hortons ima veliki potencijal za rast
Kako je Burger King nedavno kupio kanadski lanac kava i krafni "Tim Hortons", analitičari vjeruju kako će Hortons u sljedeće tri godine imati više od 600 poslovnica na međunarodnim lokacijama. Osim toga, očekuje se otvaranje novih restorana i u Americi.

2. Nova "start-up" kultura
U posljednje vrijeme Burger King se više ponaša kao startup tvrtka nego tipični lanac brze prehrane, tvrdi Devin Leonard iz Bloomberg Businessweeka. Otkad je kompaniju preuzeo 33-godišnji Daniel Schwartz, pretvorila se u "stroj za stvaranje novaca". Pojednostavio je Burger King menije te olakšao franšiziranje čime se povećao broj međunarodnih restorana, uključujući i onaj hrvatski.

3. Operativno poslovanje je uspješnije no ikad
CEO Schwartz uspio je smanjiti korporativni broj zaposlenika sa 38.884 na 2.425, a za to je najzaslužnije upravo refranšiziranje restorana što znači da su ti radnici sada odgovorni vlasnicima franšiza. Kako bi dodatno srezao troškove, Schwartz je zatvorio i mnoge raskošne urede te otkazao godišnju proslavu u Italiji vrijednu milijun dolara.

4. Sniženja privlače kupce
Burger King je nedavno najavio da će 10 pilećih nuggetsa u Americi prodavati po cijeni od 1,49 dolara. Osim toga, Burger King je odlučio da će se umjesto riskiranja s novim stvarima držati klasičnog fast fooda – na zadovoljstvo kupaca, radnika i vlasnika.

Komentirajte prvi

New Report

Close