Želite ažurirati izgled svog hotela na Street View – učinite to sami

Autor: Marija Crnjak , 20. svibanj 2016. u 13:14
Foto: Press

Kako je nova usluga lansirana relativno nedavno na globalnoj razini, tek se očekuje vidjeti rezultate korištenja.

Google Street View mnogim putnicima postao je presudan u odabiru destinacije u koju žele putovati na odmor. Istraživanja su pokazala da čak 66 posto Amerikanaca koristi virtualne ture za putovanja, stoga se usluga pokazala vrlo korisnom za turistički sektor. Trenutno je dostupna u 77 zemalja uključujući Hrvatsku, a mjesečno je koristi oko milijardu ljudi, istaknuli su na Googleovoj turističkoj konferenciji Think Travel with Google koja se održala u dubrovačkoj palači Revelin.

Novi izazov za autore karata je njihovo ažuriranje, što je posebno važno poduzetnicima i investitorima i destinacijama koje žele predstaviti novosti turistima. Nakon lansiranja aplikacije Street View Ap, uz pomoć koje korisnici mogu sami snimiti i objaviti fotografije na Street View, u ovoj turističkoj sezoni Google je tržištu ponudio i kamere Ricoh Theta za snimanje fotografija od 360 stupnjeva. Kameru i mogućnosti koje njeno korištenje nudi turističkom sektoru prvi put hrvatskom tržištu predstavila je u petak Helena Kesić Kojan, Street View program manager. 

"Sve više korisnika želi ažurirati karte jer su u međuvremenu uložili u nove smještajne kapacitete ili ugostiteljske i zabavne sadržaje, otkrili nove destinacije kojih još nema na kartama, i to žele objaviti i pokazati svojim korisnicima, djelomice i kako bi dobili bolje ocjene i online reputaciju. Kamere im omogućuju da bez velikih ulaganja budu vidljivi tržištu", pojasnila je Kesić Kojan otkrivši i cijene. Kamere koštaju od 300 eura do 2 tisuća eura.

Kako je nova usluga lansirana relativno nedavno na globalnoj razini, tek se očekuje vidjeti rezultate korištenja, a za sad nije poznato kakav je interes za ažuriranje Street View mapa u Hrvatskoj.
Cilj konferencije bio je približiti turističkom sektoru brojne mogućnosti korištenja suvremenih tehnologija i mobilnih aplikacija, kako bi se približili tržištu, osnažili marketing, kako je za Poslovni dnevnik pojasnio Joško Mrndže, direktor Google Adriatic.

Komentirajte prvi

New Report

Close