Gotovo svaka tvrtka i svaka industrija danas prolaze kroz nevjerojatnu digitalnu transformaciju, a klijenti današnjice zahtijevaju personalizirana korisnička iskustva u svim segmentima – bilo da se radi o prodaji, marketingu ili podršci. Kako na tako dinamičnom tržištu graditi kvalitetne odnose s klijentima, kako ispuniti njihova očekivanja, te postići da i idući put odaberu baš vas, samo su neka od pitanja koja danas često čujemo.
Sagledavanje problema iz perspektive klijenata i stvaranje kvalitetnog korisničkog iskustva na temelju opaženog neophodan je pomak u razmišljanju. Ali zašto onda to ne rade sve tvrtke? Neke tvrtke pretpostavljaju unaprijed da dobro poznaju svoje klijente. Druge tvrtke možda odbija to što misle da je takav pristup previše kompleksan. Ali zadržavanje fokusa na korisničkom iskustvu može pomoći u ostvarenju smislenog, mjerljivog napretka u poslovanju. Na kraju dana, to je ono što svaka tvrtka želi.
Event je namijenjen direktorima tvrtki, menadžerima prodaje, marketinga i svima koji žele unaprijediti poslovanje.
Sudjelovanje je besplatno, ali potrebno je rezervirati svoje mjesto na vrijeme. Prijavite se i pogledajte detaljan program događanja
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu