Smart Industry
Sustav Power for All Alliance

Za pet godina potražnja za bežičnim alatima rasti će s trenutnih 40 na 60 posto

Bosch se otvara drugim proizvođačima u pogledu uporabe akumulatora i punjača.

Marta Duić
05. listopad 2020. u 22:00
Linijski laser s integriranim metrom jedna je od inovacija namijenjena kućnim majstorima

Odjel Bosch Power Tools koji je na tržište plasirao više od stotinu novih proizvoda tijekom 2019. godine ostvario je prodaju u iznosu od 4,8 milijardi eura u više od 180 zemalja s oko 20.000 zaposlenika.

Razvoj poslovanja u području pribora i mjernih alata bio je posebno pozitivan, čime je ovaj odjel svjestki poznate kompanije još jednom pokazao svoju snagu u pogledu inovacija kojima je temelj fokus na potrebe korisnika.

Rast kroz inovacije i suradnju

Primjerice, za korisnike koji su kućni majstori namijenjene su inovacije poput EasyCurvSander 12, koji omogućuje brušenje ravnih, okruglih i zakrivljenih površina ili AdvancedCut 18, koji sadržava tehnologiju NanoBlade za raznoliko piljenje gotovo bez vibracija. Još je jedan primjer Atino iz asortimana mjernih alata – inovativan linijski laser s integriranim metrom. Za ljude iz struke učinkovitost i djelotvornost najvažniji su čimbenici i upravo su ti kriteriji temelj razvoja proizvoda. Za njih su tu bežični alati Biturbo, koji pružaju novu razinu učinka, kao i dodatno proširenje sustava za brzu izmjenu X-Lock, koji omogućuje uštedu vremena i sigurniji rad zbog jednostavnog sustava izmjene bez uporabe alata.

„Inovacije jesu te će i dalje biti temelj našeg uspjeha. Nudimo stručnost koju smo stjecali desetljećima razvojem i proizvodnjom inovativnih električnih alata, vrtnih alata, mjernih alata i pribora. Ona će također biti važan čimbenik za naš rast u budućnosti. Naši su planovi za proizvodnju u sljedećih nekoliko godina puni inovacija te ćemo na tržište plasirati velik broj proizvod”, ističe Henk Becker, predsjednik društva Robert Bosch Power Tools GmbH.

Odjel Bosch Power Tools zapravo ide jedan korak dalje: odjel je ostvario novu prekretnicu te se otvara drugim proizvođačima u pogledu uporabe akumulatora i punjača. Razvoj situacije u posljednjih nekoliko godina pokazao je da bežični električni alati i vrtni alati postaju sve važniji jer su mnogo praktičniji od žičnih alata, a do sada samo jedna potreba korisnika nije zadovoljena: kompatibilnost između alata i akumulatora različitih proizvođača.

Jedan akumulator za sve

Odjel Bosch Power Tools dao je odgovor na to tako što je svoju platformu za akumulatore od 18 V odjela Home & Garden učinio dostupnom drugim proizvođačima. U suradnji s društvom Gardena odjel je stvorio sustav Power for All Alliance posebno za uporabu u domu i oko njega. U budućnosti će električne alate, vrtne alate i kućanske aparate iz Boscha, kao i proizvode pod nazivima robnih marki Gardena, Emmaljunga, Gloria, Wagner i Rapid moći pokretati isti akumulator od 18 V.

4,8

milijardi eura od prodaje ostvario je Odjel Bosch Power Tools tijekom 2019. godine u više od 180 zemalja u kojima posluju

Tim će korisnici uštedjeti novac, prostor i vrijeme kada kupe proizvode iz asortimana Power for All Alliance, a hrpa nekompatibilnih akumulatora i punjača različitih robnih marki postat će stvar prošlosti. Zajednički je cilj korisnicima ponuditi najveći sustav za akumulatore kojim se objedinjuju različite robne marke te s time i najveće područje primjene za njihov dom. Budući da se broj partnerskih društava uključenih u sustav Alliance neprestano povećava, korisnicima će se tako pružiti još veća raznovrsnost primjene – a time i povećana fleksibilnost.

Boschevi proizvodi i dalje su kompatibilni sa starijim verzijama sve do verzija iz 2007. godine. Inače, Bosch već nudi širok asortiman bežičnih alata za kućnu radinost i vrtnih alata te će ga sustavno povećavati u nadolazećim godinama. Gardena prebacuje sav svoj asortiman proizvoda od 18 V na akumulatorski sustav Alliance za nadolazeću sezonu vrtlarskih radova. Svi drugi partneri proizvode rješenja koja pokreću Boschevi akumulatori te su u tom pogledu već zastupljeni na tržištu ili postupno povećavaju svoj asortiman proizvoda. U pogledu sustava Power for All Alliance tvrtke će poticati novu fleksibilnost za cijeli dom u budućnosti. Pokretanjem i proširenjem bežičnog segmenta stvara se znatna dodana vrijednost za korisnike te ono predstavlja važan pokretač rasta za Bosch.

„Potražnja za bežičnim alatima neprestano raste, a za pet godina njihov će se udio već povećati s oko 40 na 60 posto. Ulaganje u naš akumulatorski sustav ulaganje je u budućnost”, poručuje Becker. Uspostava sustava Alliance prvi je korak k partnerstvu sa snažnim robnim markama te se već raspravlja o daljnjim proizvođačima. „Uvjereni smo da budućnost leži u bežičnom i fleksibilnom radu. Sustav Power for All Alliance dobitak je za sve”, potvrdio je Markus Kress, predsjednik i vlasnik društva Gloria House and Garden.

Sve bolja prognoza

S obzirom na pandemiju koronavirusa i s time povezane nesigurnosti, teško je pružiti predviđanje za tekuću financijsku godinu. ˝Gospodarske prilike za našu tvrtku bile su veoma izazovne te su još uvijek takve. Moramo se pripremiti za činjenicu da će sljedećih nekoliko mjeseci također biti obilježeno visokom razinom nesigurnosti na tržištu. Međutim, trenutačno bilježimo uzlazan trend. U mnogim zemljama javni život postepeno se vraća u normalu i povećava se potražnja za električnim i vrtnim alatima. Uvjereni smo da ćemo iz ove krize izaći u snažnijem položaju te ćemo učiniti sve što je u našoj moći kako bismo taj cilj ispunili. Inovativna snaga čvrsto je ukorijenjena u našem DNK-u te će nam naš položaj u svijetu u tome pomoć˝, zaključuje Becker.

New Report

Close