Osim mjesta namijenjenog druženju, društvene mreže postaju sve važnije u prodaji. Malim trgovcima i proizvođačima pružaju izvrstan i besplatan alat promocije koji, s obzirom na broj ljudi koji je na njima prisutan, svakako nije zanemariv.
Velikim trgovcima, s druge strane, omogućuje izgradnju odnosa s milijunima potrošača kao i individualnu komunikaciju sa svakim. Iz tog razloga rijetko koja tvrtka danas nema svoj profil na Facebook, kod nas najraširenijoj mreži, ili na nekoj drugoj društvenoj mreži. "Društvene mreže su bitne tvrtkama zbog jednog od ključnih načela prodaje, a to je 'budi tamo gdje su tvoji kupci'. Njih milijardu u svijetu i 1,5 milijuna u Hrvatskoj je na Facebooku, više nego na ijednom drugom mediju i to je najbitniji razlog zašto treba biti na društvenim mrežama, i zašto to treba raditi dobro", ističe Ida Pandur, direktorica za društvene mreže iz iStudia, tvrtke specijalizirane za marketing na njima. Dobra komunikacija, kako navodi, može utjecati na bolju prodaju, poboljšanje imidža tvrtke te čak i zapošljavanja, ovisno koje si ciljevi tvrtka postavlja. A za dobru komunikaciju, ističe Pandur, važno je biti spreman na dvosmjernu komunikaciju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu