Iako je Uredba o zaštiti podataka GDPR (General Data Protection Regulation) stupila na snagu pred dvije godine, spremnost turističkog sektora u Hrvatskoj za primjenu novih pravila je šarolika, a najbolje trenutno stoje velike turističke kompanije i Hrvatska turistička zajednica kao krovna marketinška kuća, doznajemo na terenu i od konzultanata koji ovih dana imaju pune ruke posla.
Kako je poznato, provedba GDPR uredbe znači primjenu strožih pravila o korištenju osobnih podataka, a predviđa i visoke kazne za prekršitelje u EU i za sve koji s Unijom posluju. Alen Delić, konzultant za informacijsku sigurnost koji je sudjelovao u edukacijama u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i HTZ-a, ocjenjuje da je spremnost za primjenu uredbe u turističkom sektoru u Hrvatskoj vrlo šarolika, te upozorava da na terenu kola još puno pogrešnih informacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu