Najveća digitalna konferencija u regiji – Digital Takeover, u organizaciji 24sata okupila je jučer u Zagrebu više od 30 renomiranih eksperata iz Hrvatske i svijeta. U pozdravnom govoru Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku, istaknuo je da cijela Styria grupa doseže gotovo 90% internet populacije. "Svijet marketinga danas je puno kompleksniji od velikog, svjetlećeg billboarda. A kada su u pitanju svjetski trendovi, mi ih ne pratimo. Mi ih postavljamo", napomenuo je Trupčević.
Najavio je da u 24sata razvijaju 'robotskog urednika'. "Danonoćno će, bez pauze, optimizirati i personalizirati kompletni feed koji vi čitate. U developmentu imamo umjetnu inteligenciju koja bi za dvije-tri godine trebala sama 'rudariti' podatke, donositi zaključke i pisati članke na 24sata", rekao je. Styrija, dakle, uz pomoć umjetne inteligencije želi redefinirati način korištenja vijesti, a voditelj inženjerstva i infrastrukture u Styria.Al Dominik Šafarić najavio je da će kreirati početnu stranicu za svakog pojedinog korisnika koji će svakom čitatelju nuditi članke koji ga zanimaju. Stručnjaci su se složili da je 24sata primjer uspješne digitalne transformacije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ma bolje ikakva, nego kao do sada
Već sad, članci u 24 sata i ostalim novinama / portalima Styria Kurir grupe, izgledaju kao da ih je pisala umjetna inteligencija uz pomoć google translatea !
Uključite se u raspravu