Apple je nedavno privukao pozornost ulaskom u svijet VR-a s uređajem Vision Pro, otvarajući novo poglavlje u dugotrajnom rivalstvu s Facebookom (sada Metom). Ovaj potez označava novo poglavlje u već dugoj povijesti rivalstva između dva tehnološka titana.
Vision Pro, s cijenom od 3500 dolara, značajno premašuje standardnu cijenu VR uređaja, koja se kreće od 300 do 500 dolara. Tom cjenovnom strategijom Apple jasno pokazuje namjeru privlačenja specifičnog tržišnog segmenta – developera. Važno je ne zaboraviti da je ta bitka ključna, s obzirom na to da su programeri, razvijajući sadržaj i usluge za platforme, neophodni za kvalitetu korisničkog iskustva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu