Dva slična, a opet sasvim različita pojma posljednjih su godina okupirali industriju gadgeta i IT svijet. Ako ste među ekipom koja posljednih mjeseci većinu dnevne rekreacije odradi uz PokemonGo, uspješno ste savladali principe proširene stvarnosti (eng. Augumented Reality – AR) Ukoliko ste slobodno vrijeme radije provodili s Oculus Riftom na glavi, virtualna stvarnost (eng. Virtual Reality – VR) vam se vjerojatno već uvukla pod kožu. No ono što se ponekad doima kao bezazlena igra, u stvari je odličan marketinški alat čiji se potencijal tek počinje naslućivati, piše BizIT.
Paralelni svijet virtualne stvarnosti
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu