Godinu dana otkako je ugovorio preuzimanje Metroneta, Vipnet je u četvrtak objavio da je spreman napasti tržišnu poziciju svoga glavnog konkurenta, Hrvatskog telekoma, i u ponudi svih ICT usluga za poslovne korisnike. Pod novim brendom Vipnet Metronet Business Solutions želi na tržištu poslovnih korisnika imati isti rezultat kakav ima u području mobilnih usluga.
Fiksni telekom
Sanjin Katinić, glavni direktor za segment poslovnih korisnika u Vipnetu kaže da kreću od velike baze korisnika koji koriste vrlo mali broj potencijalnih usluga. "Vipnet i Metronet zajedno imaju 70 tisuća poslovnih korisnika, ali njih tek 4600 koristi fiksne telekom usluge bilo u Vipnetu ili Metronetu i to je naš potencijal rasta koji želimo iskoristiti u idućih pet godina", kaže Katinić. Pojašnjava da Vipnet u mobilnom segmentu ima oko 40 posto udjela na tržištu po broju korisnika, a da u fiksnom dijelu tržišta u odnosu na prihode ima oko 30 posto udjela.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu