Uspješna hrvatska aplikacija Sofascore došla do 50 milijuna skidanja, trenutno zapošljavaju na čak 15 pozicija

Autor: Poslovni dnevnik , 18. rujan 2023. u 07:00
CEO tvrtke Sofascore Zlatko Hrkać i suosnivač Ivan Bešlić/P. Santini

Prošle godine napravili su i rebranding te uložili 10 milijuna eura u razvoj proizvoda, a kao svog prvog ambasadora predstavili najboljeg hrvatskog nogometaša Luku Modrića.

Tvrtka Sofascore, tvorac istoimene aplikacije za praćenje i analizu sportskih rezultata, zabilježila je novi poslovni uspjeh — njihova aplikacija skinuta je više od 50 milijuna puta, što je svrstava u sam vrh postojećih 3,5 milijuna aplikacija u Google Play Storeu.

Sofascore kao jedna od najpopularnijih aplikacija za praćenje sporta na svijetu ima više od 25 milijuna aktivnih korisnika mjesečno i omogućuje napredno praćenje više od 11.000 turnira u 24 sporta na više od 40 jezika.

“Od samog početka htjeli smo stvoriti najbrži i najpouzdaniji proizvod za praćenje sportskih rezultata uživo. Kontinuirano radimo na razvoju proizvoda i poboljšanju korisničkog iskustva, pratimo trendove na tržištu i unapređujemo dizajn, a koristimo nove tehnologije i softverska rješenja poput Big data, umjetne inteligencije i crowdsourcinga.

Zahvaljujući svemu tome uspjeli smo se izdvojitite okupiti zajednicu koju čini više od 25 milijuna najstrastvenijih sportskih fanova”, kaže Zlatko Hrkać, CEO tvrtke Sofascore. U više od 10 godina postojanja, tvrtka je zaposlila više od 200 stručnjaka. Većina ih je u Zagrebu, no imaju timove i u Argentini, Brazilu i Indoneziji.

Iako je kriza zahvatila i IT industriju, Sofascore je jedna od rijetkih tvrtki koje i dalje zapošljavaju, i to trenutno čak na 15-ak pozicija, uz tendenciju rasta na azijsko i afričko tržište u narednom razdoblju.

Prošle godine napravili su i rebranding te uložili 10 milijuna eura u razvoj proizvoda, a kao svog prvog ambasadora predstavili najboljeg hrvatskog nogometaša Luku Modrića.

Komentirajte prvi

New Report

Close