Kako što bolje i učinkovitije pretražiti oglasnik i korisnicima poboljšati iskustvo kupnje odnosno olakšati im da što prije pronađu točno onaj predmet koji žele?
To je bio izazov koji je pred sebe postavio zagrebački tim Styrijinog Data Science odjela. I naravno, uspjeli su. Ono što njihov proizvod može jest filtrirati ponudu tako da, primjerice, ako tražite crvenu majicu, više nećete morati prolaziti kroz niz oglasa u kojima će vam se pokazivati i crna i bijela majica, jednostavno ćete ubaciti fotografiju željenog predmeta i dobit ćete rezultate najsličnije onomu što želite ili naravno, ako postoji u ponudi i točno ono što želite. "Tako je. Dakle, Radi se o modulu za vizualno pretraživanje oglasa koji smo upravo lansirali. Za početak na portalu Willhaben.at.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu