Ne smiruju se reakcije na Googleovu novu captchu, koja vas ili pita jeste li robot ili ponudi da uparite fotografiju kao u igri memo.
Domaći informatički stručnjaci poput Radomira Stevanovića, koji je prije tri godine zaintrigirao Los Angeles Times kada je na jednu internetsku uslugu Instituta Ruđer Bošković kao captchu postavio složene matematičke probleme, smatraju da Googleovo rješenje može dobro poslužiti.Stevanović upozorava ipak da je cijena koju će biznisi platiti zauzvrat ustupanje mnoštva podataka o svojim korisnicima. "Zato vjerujem da priču o smrti captche treba uzeti s rezervom, jer uvijek će postojati korisnici poput državnog i javnog sektora kao i Googleove konkurencije koji neće biti skloni koristiti njegovo rješnje", kaže Stevanović.Da je tome tako pokazuje primjer tvrtke Captcha Inc. koju su prije deset godina osnovala tri prijatelja porijeklom iz Hrvatske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu