Korisnici interneta-potrošači u Hrvatskoj se u visokom postotku, od 60 do 96 posto, informiraju i istražuju ponudu različitih proizvoda putem interneta, ali ih se znatno manji postotak i odlučuju za kupnju putem interneta, oko 12 posto, osim u kategoriji putovanja i turizma gdje je od 96 posto onih koji su online istraživali ponudu 60 posto njih i online kupovalo.
Pokazuje to najnovije globalno istraživanje Google Consumer Barometar koje su na današnjoj konferenciji za medije predstavili iz regionalne tvrtke Google Adriatic istaknuvši da su u to istraživanje prvi put među 26 zemalja svijeta uključene i Hrvatska, Slovenija te Srbija kako bi se dobio uvid u ponašanje i navike njihovih potrošača pri informiranju, odlučivanju i kupovini online i offline putem (fizički odlazak i kupovina na prodajnim mjestima).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu