U 1% su najboljih u svijetu. ‘Uvijek radimo na 10-15 novih projekata’

Autor: Lucija Špiljak , 11. veljača 2021. u 14:32
Hrvoje Kapetanović /EMICA ELVEĐI/PIXSELL

U portfelju imaju projekte za telekome, industrije papira, pića, medije…, od idejne faze do puštanja u rad i nadzora.

Hrvatsku IT tvrtku Undabot dizajn i razvoj web i mobilnih aplikacija vodeća svjetska platforma za ocjenjivanje i rangiranje IT tvrtki Clutch uvrstila je u Top 1000 kompanija, odnosno 1% najboljih u svijetu, a uz to se nalaze i u Top 100 najboljih za održivi rast.

Pri odabiru Clutch analizira svaku tvrtku prema nekoliko kriterija poput broja i kvalitete recenzija, vrste klijenata, usluga koje nude, iskustva, ugleda i vidljivosti brenda tvrtke na ciljanom tržištu.

“Za ovakvo priznanje zaslužni su naši ljudi, naš Undabot tim i naše konstantno ulaganje u znanje i kvalitetu te profesionalan pristup radu. Ponosni smo jer je Undabot potvrđen kao željeno mjesto za rad, a potvrdu vidimo u kontinuiranom rastu, novim projektima i gotovo 30 novozaposlenih u 2020. godini”, navodi izvršni direktor Hrvoje Kapetanović čija tvrtka, osnovana 2012. godine, danas pomaže klijentima u svim fazama definiranja, dizajna i razvoja digitalnih proizvoda.

Visoka zahtjevnost

Njihov rad je od ranije priznat na domaćem i stranom tržištu, gdje su se istaknuli self-care mobilnim i web aplikacijama za A1 Telekom Austria Grupu, self-care mobilnom aplikacijom za Wiener osiguranje, web aplikacijom ZLTO za savjetovanje u poljoprivrednoj industriji u Nizozemskoj, mobilnom self-care i mCommerce aplikacijom za globalnu tvrtku Foreo, inovativnu news aplikaciju 24sata, Njuškalo oglasnik mobilnom aplikacijom te tehnološkim partnerstvom na razvoju Poq globalne white label mCommerce aplikacije.

“Surađujemo s klijentima u analizi njihovih poslovnih potreba, definiciji potrebnih digitalnih proizvoda, izradi prototipa, dizajnu korisničkog iskustva, tehničkoj specifikaciji projektnog zahtjeva, samom razvoju te održavanju proizvoda.

60

stručnjaka trenutačno radi u Undabotu, a samo lani ih je zaposleno 30-ak

Fokus je na zahtjevnim i kompleksnim aplikacijama, a klijente pratimo na cijelom putu – od idejne faze do puštanja u rad te kasnije nadzora aplikacija.

Nudimo usluge svjetskoga ranga te kvalitetu kojom možemo parirati na bilo kojem razvijenom tržištu. Po strukturi naših stručnih odjela, po razini kvalitete metodologija rada i procesa koje primjenjujemo u našim projektima, spremni smo za rad na projektima visoke razine zahtjevnosti i kompleksnosti”, kaže Kapetanović.

Nagrade su za njih potvrda svega što rade, ali i poticaj za još više, stoga su fokusirani na daljnji razvoj novih tržišta, klijenata i nastavak rasta svojih timova i stručnjaka, kojih je trenutačno više od 60.

Timovi se sastoje od web backend i frontend inženjera, mobilnih iOS i Android inženjera, UX/UI dizajnera, project managera, QA specijalista i DevOps inženjera, tehničkih voditelja projekata, softverskih arhitekata i poslovnih analitičara.

Kapetanović pritom podsjeća da IT tvrtke u Hrvatskoj svake godine povećavaju broj zaposlenika 11-12%, usto ukupni prihod domaće IT industrije doseže gotovo dvije milijarde eura, a izvoz je, kaže, u protekle tri godine rastao u prosjeku od 20%, što znači da IT industrija ima snažan potencijal.

“Hrvatska ima dobru geopolitičku lokaciju, članica je u EU i dobro je prometno povezana, klimatski uvjeti su pogodni za različite ukuse i potrebe, zaposlenici u hrvatskim IT tvrtkama izvrsno govore engleski, orijentirani smo tradicionalno prema zapadnom svijetu, a troškovno smo konkurentni.

Pokrenute su i aktivnosti za odobravanje viza za digitalne nomade, a hrvatske IT tvrtke svojim znanjem i iskustvom u digitalnoj industriji definitivno mogu biti konkurentne u cijelom svijetu“, smatra Kapetanović.

Lako skeniranje i dijeljenje

Osvrnuo se i na velike projekte na kojima Undabot radi – za tvrtku Lipa Mill rade na kreiranju mobilne aplikacije koja će omogućiti lako skeniranje i dijeljenje pisanih materijala, a tako učenicima olakšati online nastavu.

Drugi projekt, tj. mobilna aplikacija, na kojoj rade u suradnji s Coca-Cola HBC Adria, omogućit će beskontaktno pregledavanje cjenika u barovima i restoranima. Pomoći će osigurati veću razinu zaštite mogućeg rizika infekcije Covidom fizičkim pregledavanjem cjenika.

“U svakom trenutku radimo na pripremi i razvoju 10 do 15 novih projekata. Za 2021. planiramo daljnji rast, kao i nastavak ostvarivanja novih suradnji, otvaranja novih tržišta. Planiramo nastaviti i sa zapošljavanjima te podići stručnost unutar timova”, zaključuje Hrvoje Kapetanović.

Komentirajte prvi

New Report

Close