Dok američka administracija traži od Facebooka da ustupi podatke o policajcima i vatrogascima koji su tijekom bolovanja na toj društvenoj mreži objavljivali fotografije s ljetovanja, a Herbalife od Twittera da otkrije identitet osobe koja ga navodno kleveće na toj društvenoj mreži, kompanije u Hrvatskoj o takvim pitanjima radije ne govore.
Čandrlić
Kompanije koje se obračunavaju s korisnicima na internetu dokazuju da su poslovno u 18. stoljeću
Niti s jedne korporativne adrese nismo primili komentar o sličnim situacijama u nas. Marko Rakar, stručnjak za online komunikaciju, nije iznenađen. Ističe da tvrtke kod nas pokušavaju takve situacije rješavati daleko od očiju javnosti. "Ne bih rekao da sličnih situacija ovdje nema, no kompanije ne vole da se govori da dijele otkaze, a zaposlenici koji su zbog svojih objava na internetu dobili otkaz nemaju interesa to promovirati jer si tako smanjuju šansu za novo zaposlenje", kaže Rakar. Dodaje da korisnici moraju biti svjesni sljedećeg: čim je nešto na internetu, to je već na neki način u situaciji da bude javno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu