Danas smo suočeni s digitalnom revolucijom, koja utječe na sva poslovna područja, ali i na ponašanje potrošača i način na koji svi mi, kao pojedinci, gradimo odnose prema organizacijama koje utječu na naš svakodnevni život – uključujući i grad u kojem živimo. Danas, 54 posto svjetske populacije živi u gradovima, procjenjuje se da će ta brojka doći do 66 posto do 2050. godine. Ipak, danas je najvažnije da gradovi troše 78 posto svjetske energije, podupiru rast ekoloških, gospodarskih i socijalnih izazova unutar njih.
U tom kontekstu, gradovi koji vide priliku i postanu izvor rješenja i inovacija žele napraviti prijelaz i postati 'pametni gradovi'. Građani tih gradova očekuju interakciju s pametnim gradom, bolje razvijen dijalog s vlastima i dugoročni održiv plan za daljnji razvoj. S druge strane, gradonačelnici i lokalne vlasti, moraju utvrditi uštede, pretvarajući pritom grad u mjesto koje je sigurnije, čišće, svjetlije i dinamičnije – grad s kojim se ljudi mogu identificirati. Diljem svijeta, kontinuirani rast gradskog okoliša usmjeren je na razvoj sustava rasvjete. U Philips Lightingu vjeruju da rasvjeta donosi više od osvjetljenja te da javna rasvjeta igra ključnu ulogu, služeći kao okosnica za inovativnu infrastrukturu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu