Sve manje korisnika Facebooka, sve više YouTubea

Autor: Poslovni.hr/Hina , 09. lipanj 2015. u 14:16
Foto: Thinkstock

Broj aktivnih korisnika Facebooka, najraširenije društvene mreže u Hrvatskoj, u svijetu opada dok raste broj korisnika YouTubea, pokazuju rezultati istraživanja GlobalWebIndexa, koje je u utorak objavila agencija Proximity Zagreb.

Broj aktivnih korisnika Facebooka, najraširenije društvene mreže u Hrvatskoj, u svijetu opada dok raste broj korisnika YouTubea, pokazuju rezultati istraživanja GlobalWebIndexa, koje je u utorak objavila agencija Proximity Zagreb.

GlobalWebIndex je najveća studija ponašanja i aktivnosti korisnika u digitalnoj sferi. Tijekom ispitivanja, koja se provode na 33 tržišta, godišnje se anketira 200.000 korisnika interneta u dobi od 16 do 64 godine. Za prvo kvartalno istraživanje u 2015. godini ispitane su 47.622 osobe.

Istraživanje je pokazalo da je lani Facebook ostao na vrhu po broju korisnika i popularnosti među prosječnim internet korisnicima, no broj aktivnih korisnika je pao za čitavih 9 posto u odnosu na prethodnu godinu, a s njim je pao i Facebookov tzv. "X-faktor" među mlađom populacijom.

To znači da je među tinejdžerima Facebook tek na trećem mjestu po "cool faktoru" (tek 14 posto glasova), iza YouTubea (22 posto) i Instagrama (16 posto).

Korisnici između 16 i 19 godina starosti najviše koriste YouTube, Instagram, Twitter i Snapchat, pri čemu je Snapchatu među tinejdžerima u SAD-u daleko popularniji od Facebook Messengera i WhatsAppa. To potvrđuje i podatak da će mladi čak 3,5 puta vjerojatnije koristiti Snapchat u odnosu na prosječnog korisnika interneta.

Prema GWI-ovu istraživanju, od prosječnih 5,39 društvenih mreža na kojima korisnici imaju otvorene profile, aktivno se koristi nešto manje od tri platforme, a na njih se dnevno utroši čak jedan sat i 40 minuta.

Ljudi svoje dragocjeno vrijeme u sve većem omjeru usmjeravaju na mobilne uređaje. Od dana provedenog na internetu, preko četvrtine otpada na surfanje putem smartphonea ili tableta, na što se dnevno utroši gotovo dva sata.

Iako u istraživanje nisu uključeni korisnici iz Hrvatske i susjednih zemalja, osluškujući lokalna tržišta sa sigurnošću možemo reći da se ti trendovi dijelom već mogu primijetiti i kod nas, izjavila je Nataša Blagojević, voditeljica Odjela za upravljanje sadržajem i društvenim mrežama u agenciji Proximity Zagreb.

Komentirajte prvi

New Report

Close