Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Sve je manje YouTube videa na Facebooku

Autor: Poslovni.hr
16. listopad 2014. u 14:43
Podijeli članak —
Foto: Davor Vučinović / Pixsell

Facebookova vlastita video platforma raste iz dana u dan.

Facebookova vlastita video platforma raste iz dana u dan, a kako je najveća društvena mreža bila ključni "distribucijski kanal" za puštanje YouTube videa, loša vijest za YouTube stoji u činjenici da se korisnici Facebooka sve više okreću videima s Facebooka, piše Mashable.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Facebook je objavio da se dnevno na mreži objavi oko milijardu video materijala, od kojih čak dvije trećine putem mobilnih uređaja. Gledanost Facebook videa od svibnja do srpnja narasla je za 50%, a za očekivati je da se trend rasta i nastavi.

Facebookova vlastita video platforma raste iz dana u dan, a kako je najveća društvena mreža bila ključni "distribucijski kanal" za puštanje YouTube videa, loša vijest za YouTube stoji u činjenici da se korisnici Facebooka sve više okreću videima s Facebooka, piše Mashable.

Facebook je objavio da se dnevno na mreži objavi oko milijardu video materijala, od kojih čak dvije trećine putem mobilnih uređaja. Gledanost Facebook videa od svibnja do srpnja narasla je za 50%, a za očekivati je da se trend rasta i nastavi.

Da podsjetimo, nove video postavke koje je Facebook uveo prošloga mjeseca su brojač pogleda koji svakom korisniku pruža uvid u broj prikaza videa, a druga opcija je popis sličnih videa koja se kao na YouTubeu pojavljuje nakon što je materijal pogledan.

Autor: Poslovni.hr
16. listopad 2014. u 14:43
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close