Dok prodavačima računala zbog krize ide sve teže, serviseri računala posluju sve bolje.
54posto
računala u kućanstvima u Hrvatskoj su laptopi
Istraživanje koje je u Hrvatskoj provela tvrtka Tvornica istraživanja za Toshibu otkriva da trećina laptopa, odnosno njih 28 posto, završi barem jednom na servisu. Nadalje, većini laptopa garancija istekne već nakon godinu dana, a garancije u pravilu ne pokrivaju najčešće kvarove laptopa.Igor Križevan, direktor Tvornice istraživanja kaže da je zbog toga došlo do procvata posla za servisere."Naše istraživanje je pokazalo da je više od 152 tisuće prijenosnika imalo neku grešku zbog koje je završilo na servisu. Ti servisi rade odličan posao s obzirom da se tek deset posto korisnika žali na njihovu uslugu", kaže Križevan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu