Spar se pojavio u regiji devedesetih godina gdje se zbog međunarodno priznate podrške i konkurentnosti rješenja odlučio na uvođenje sustava za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa Time&Space. Dobre prakse pri registraciji radnog vremena i kontrole pristupa Spar je nakon uspješne implementacije u Sloveniji prenio i na Hrvatsku gdje u Spar i Hervis poslovnicama preko 2.200 korisnika koristi Time&Space. Nakon što je Spar uveo SAP sustav s obračunom plaća i kadrovskom administracijom, osim izbjegavanja ručnog pretipkavanja želio je uvesti sustav povezan sa SAP-om. Obzirom da se u međuvremenu brzo povećao broj poslovnica sustav su htjeli centralizirati.
Sparov dotadašnji sustav Time&Space se nadogradio i povezao sa SAP sustavom, tako da se podaci o registracijama prenose iz Time&Space-a u SAP. U drugom smjeru (iz SAP u Time&Space) prenose se matični podaci o zaposlenicima. Lokalne Time&Space sustave pojedenih poslovnica nadomjestili smo s centralnim sustavom. Sa te se lokacija upravlja s registracijskim terminalima u trgovinama Spar, Interspar i Hervis. Po novome zaposlenici koriste Time&Space sustav za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa u skladištima, upravnim zgradama, pekarama i po trgovinama po cijeloj regiji. Podaci se obrađuju u SAP centralnoj lokaciji u Salzburgu. To donosi bolji nadzor nad sustavom i pouzdanost podataka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu