Vrijednost globalnog tržišta rješenja koja se bave korisničkim iskustvom, Customer Relationship Managementom ili CRM-om, do 2020. će godine dosegnuti visokih 37 milijardi dolara, procjenjuju neovisne analitičarske kuće IDC, Gartner i Forrester Research.
Globalnim liderom poslovnih CRM rješenja proglašen je Microsoftov proizvod Dynamics CRM, što je bio povod za razgovor sa Zoranom Šegićem, voditeljem Microsoftovih CRM&ERP rješenja za Hrvatsku, Srbiju i Crnu Goru. Hrvatska prati svjetske trendove: u nas primjena Dynamics CRM-a raste dvoznamenkasto, otkriva Šegić. Objašnjava mogućnosti i značajke CRM-a te benefite koje kompanija donosi primjena Dynamics CRM-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ne samo svijet nego idu i na Mars sa Elonom Muskom. Ako bude mjesta u brodu
Uključite se u raspravu