Malgorzata Mejer glasnogovornica je tvrtke Procter & Gamble (P&G) zadužena za središnju Europu, točnije tržišta baltičkih zemalja, Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, Hrvatske i Slovenije. Prilikom posjeta Zagrebu u razgovoru za Poslovni dnevnik objasnila je kako ta međunarodna kompanija ulaže u inovacije, stvara nove proizvode, osluškuje tržište i potrošače, a uz sve to uz vođenje računa o okolišu. "Regija za koju sam zadužena obuhvaća velik broj potrošača i unutar nje imamo i šest tvornica – tri u Poljskoj, dvije u Mađarskoj i jednu u Češkoj.
Inovacije su ključne ako želite rast u poslu, a one imaju mnoštvo lica, a za nas kao kompaniju najvažnije je da pomažu i unaprjeđuju iskustvo potrošača koji koriste naše proizvode. Imamo nekoliko laboratorija za inovacije, na primjer u Belgiji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji i Italiji te je većina naših inovacija usko povezana s upotrebom tehnologije i IT-a. U Varšavi imamo globalni centar u kojem tristo IT stručnjaka razvija inovativna rješenja poput aplikacija, sustava za ubrzanje i sistematizaciju poslovanja i slično", ističe Malgorzata Mejer iz korporativnih komunikacija P&G-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu