Globalna automobilska industrija posljednjih godina ubrzano ‘vozi’ kroz značajnu transformaciju, a kao ključno rješenje za borbu protiv klimatskih promjena nametnula su se električna vozila (EV). S više od 10 milijuna električnih automobila koji su već na cesti, tržište električnih automobila nastavlja se brzo širiti. Kako Međunarodna agencija za energiju predviđa da će ove godine gotovo jedan od pet automobila prodanih diljem svijeta biti električni, prijelaz na električnu mobilnost dobiva na zamahu. Međutim, taj prijelaz prati i hitna potreba za snažnom i raširenom mrežom e-punionica, odnosno stanica za punjenje električnih vozila, pa se logično nameću i pitanja: na koji način osigurati mrežu punionica koje će omogućiti punjenje sve većeg broja e-automobila, koje sve vrste punionica postoje, koji su najveći izazovi kod njihovog postavljanja, gdje ih se sve treba i može instalirati te koliko su one presudne za razvoj čitave e-mobilnosti. “EV charging teško je promatrati kao zaseban segment, treba sagledati eMobility business u cjelini. Ako ćemo imati veći broj BEV putničkih vozila na cestama, imat ćemo kao posljedicu porast e-punionica, i obrnuto, ako povećamo broj e-punionica imat ćemo za posljedicu porast broja BEV putničkih vozila na cestama.
Promocija kroz pogodnosti
Bitno je reći da država kao regulator tržišta u mnogim segmentima jedina ima alate provesti strategiju razvoja eMobility businessa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu