Slovenska startup tvrtka Chipolo iz Trbovlja, koja je vrlo uspješnu poslovnu karijeru započela kampanjom na Kickstarteru 2013. godine, u trećoj godini poslovanja (2016.) zabilježila je prihod od 2,5 milijuna eura i pola milijuna eura dobiti. Ideja šest prijatelja iz srednje škole izrasla je u tvrtku specijaliziranu za praćenje izgubljenih predmeta, sa 22 zaposlenih i 15 vanjskih suradnika.
Prisutni u 200 zemalja
Chipolo će u suradnji s modnom markom Perry Ellis na najvećem tehnološkom događaju CES 2018. koji se odvija u Las Vegasu predstaviti prvi pametni novčanik, piše Delo. Naziv "pametni" dobio je zbog ugrađene Chipolo tehnologije koja pomaže pronaći objekte na udaljenosti od 60 metara. Njihovi digitalni tragači već su prisutni u 200 zemalja. Svjetsko tržište izgubljenih predmeta od veljače, kada će se pametni novčanik moći kupiti za 75 dolara u nekim trgovinama u SAD-u ili na internet stranici PerryEllis.com, ostat će bez brojnih muških novčanika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu