Premda je online kupnja zbog komfora, praktičnosti i sigurnosti, naročito unazad godinu i pol, i kod nas uzela maha (prema novom istraživanju udruge eCommerce Hrvatska, godinu nakon početka epidemije više od trećine, tj. 38% Hrvata kupuje online barem jednom mjesečno, a 22% čak i više puta tjedno), obilazak fizičke trgovine, sa svim što ona nosi, i dalje je dominantan obrazac potrošačkog ponašanja.
Da može i treba biti ugodniji pobrinula se zagrebačka tvrtka ITalk. Tim u sastavu Nino Crljenec, Luka Buljan i Matija Stepanić, svi diplomanti FER-a, kreirao je aplikaciju ScanShop, kojoj je zadatak omogućiti jednostavnije i bolje iskustvo kupovine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu