Hrvatska zajednica tehničke kulture i OŠ Matije Gupca iz Zagreba organizirali su 8. Robokup koji je u subotu, 31. siječnja održan u OŠ Matije Gupca. Robokup je ekipno natjecanje učenika viših razreda osnovnih škola u robotici, koje se provodi s s ciljem populariziranja robotike među mladima. Siemens Hrvatska tehnički je partner i sponzor ovog natjecanja, a pomogao je financiranjem dijela opreme za natjecanje te poklona za pobjednike.
„Društveni angažman i korporativna odgovornost sastavni su dio Siemensove korporativne kulture. Neizmjerno nam je zadovoljstvo što smo kao Siemens bili u mogućnosti podržati mlade ljude s interesom za robotiku. Popularizacija prirodnih znanosti je u zadnje vrijeme postala trend, no Siemens potiče interes za prirodne znanosti kod mladih već dugi niz godina. Robotika je budućnost isto kao i ovi mladi ljudi.“ rekao je Dalibor Marković, voditelj prodaje u Siemensu Hrvatska.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu