OkCupid, jedan od vodećih internetskih servisa u SAD-u za upoznavanje i spajanje ljudi, redovno je pogrešno spajao ljude kako bi provjeravao svoju tehnologiju, otkrila je u ponedjeljak internetska kompanija InterActive Corp servise (IAC) u čijem je vlasništvu OkCupid, nekoliko tjedana nakon što je Facebook priznao da je u jednoj psihološkoj studiji manipulirao svoje korisnike.
"Kada ljudima kažemo da su dobar spoj, oni se i ponašaju kao da jesu", napisao je na svom blogu suosnivač tvrtke Christian Rudder. "Pa čak i kada bi trebali biti pogrešan izbor jedno za drugo".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu