Od 500 najprofitabilnijih kompanija u Hrvatskoj njih četiri ima korporativnu stranicu na Facebooku na kojoj koriste chatbotove. Znamo li da je chatbot softverski robot koji s posjetiteljima samostalno vodi komunikaciju, možemo reći da su najprofitabilniji u nas počeli koristiti ovaj oblik umjetne inteligencije. Rezultat je to prvog istraživanja o chatbotovima u Hrvatskoj “Korištenje chatbot tehnologije među top500 tvrtki u RH”, a koje je tijekom listopada proveo istraživački tim koji čine profesor s Tehničkog veleučilišta Zagreb Sergej Lugović, asistent na TVZ-u Dinko Horvat i voditelj digitalnog marketinga u tvrtki Zdravstveni turizam Martinko Daniel Pikl.
Chatbotovi su unazad godinu dana zbog Amazonove Alexe, Appleove Siri i Googleovog Nowa postali vrlo popularni. Prema procjeni Grand View Researcha to tržište raste 24 posto godišnje i u 2017. vrijedilo je 1,2 milijarde dolara. Do kraja 2022., procjenjuje se, tvrtke će 80 posto komunikacije s korisnicima prebaciti na chatbotove.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu