Revolucionarna odluka i velika pobjeda za male tvrtke

Autor: Poslovni.hr , 17. veljača 2020. u 11:43
Foto: Getty Images

Na slične postupke mogli bi se odlučiti i druge kompanije.

Jedan zubar iz Australije na čijim je stranicama na Googleu nepoznati korisnik ostavio negativnu recenziju, odlučio se na radikalne mjere. Od suda je zatražio podatke o tom korisniku kako bi ga mogao tužiti za klevetu i narušavanje ugleda, a sud je presudio u njegovu korist. Zubar Matthew Kabbabe sad od Googlea može tražiti podatke o tom korisniku koji uključuju ime, IP adresu i telefonski broj povezan s tim računom, a nakon što ih dobije, slijedi tužba.

Kako piše Zimo, nepoznata osoba na Googleu je napisala kako je zahvat koji je na njemu radio Kabbabe bio “iznimno čudan i neugodan” te je dobio dojam da ga zubar nikada prije nije radio. Kada potencijalni korisnici pročitaju takvu recenziju, teško je da bi se odlučili posjetiti zubara koji “ne zna što radi” tako da je ova recenzija utjecala na poslovanje Kabbabea.

On je zatražio od Googlea brisanje recenzije, a nakon što su to odbili, zatražio je podatke o osobi koja je napisala recenziju i krenuo sa sudskom parnicom. Iako iz Googlea kažu kako ne mogu saznati kada je i gdje napravljen neki korisnički profil, sudac koji je donio odluku smatra da američka kompanija ipak ima kontrolu nad dokumentima koji bi im pomogli u dobivanju informacija o osobi koja je napisala negativnu recenziju.

Nakon te odluke australskog suda, na slične postupke mogli bi se odlučiti i druge kompanije koje nisu zadovoljne s recenzijama korisnika na internetu te Bebbabeov odvjetnik smatra kako je to revolucionarna odluka i velika pobjeda za male tvrtke.

Komentirajte prvi

New Report

Close