U proteklih 30 dana ZŠEM je na svom chatbotu imao 347 upita. U prosjeku korisnici su postavili jedno do dva pitanja.
Prvi su to javno dostupni podaci o praktičnom radu tehnologije koja postaje sve popularnija među kompanijama u Hrvatskoj. Lana Balić Matijašević, osnivačica i direktorica tvrtke Careesma, koja je u suradnji s IBM-om i Megatrend poslovnim rješenjima napravila chatbot za ZŠEM, kaže da nema veće kompanije u Hrvatskoj koja se ne zanima za softverske robote koji mogu voditi sadržajan razgovor s korisnicima. Na predavanju na 14. Student Future Dayu na ZŠEM-u predstavila je novi trend u chatbotovima: korištenje u ljudskim potencijalima (HR) u kombinaciji s umjetnom inteligencijom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu