Priliku da svoje ideje predstave investitorima dobilo 11 startupa

Autor: Marta Duić , 24. lipanj 2021. u 22:00
Za razliku od ranijih, ovogodišnji Demo Day događaj održao se online

Na Fil Rouge Capital Demo Dayu pitcheve je slušalo 80 investitora iz regije koji upravljaju s više od 15 milijardi eura.

Prošlog četvrtka održan je četvrti po redu Fil Rouge Capital Demo Day čime je zaključen četvrti po redu FRC akceleratorski program- ‘Demo day’ događaj, ekskluzivna ‘invite only’ manifestacija okupila je investitore i partneri iz istočno-europske regije.

Ujedno, bila je to prilika da Fil Rouge Capital startupovi pokažu napredak ostvaren tijekom akceleratorskog programa. Inače, Fil Rouge Capital je fond rizičnog kapitala čiji je primarni cilj investiranje u mlade poduzetnike, startup i scale up tvrtke kao i daljnje afirmiranje poduzetničkog ekosustava u Hrvatskoj.

Tvrtke u Fil Rouge Capital portfelju, mentori, investitori i ostali renomirani uzvanici iz srodnih industrija okupili su se kako bi poslušali trominutne ‘pitcheve’startupa. Startupovima je pak pružena prilika da si osiguraju sljedeću rundu investicije, te se dodatno povežu s investitorima.

Influencer marketing

Jedan od startup timova koji su se predstavili je i Hyperfy. ˝Transformacija digitalnih medija inspirirala nas je da čestu problematiku koja se pojavljuje u grani influence marketinga pretvorimo u praktično i globalno rješenje.

Konkretno, kompanije koje žele promociju kroz digitalne medije susreću se s manjkom vremena, znanja i poznavanja trendova koji se ekspresno razvijaju u svijetu influence Communityja. S druge strane, neznanje otkuda krenuti i kome se obratiti u poslovnom svijetu, prepoznali smo kao slabu točku svih manjih content kreatora i onih koji to tek žele postati. Zato smo kreirali platformu koja će spojiti ta dva naizgled različita, a istovremeno i vrlo slična pola; poduzeća i mikro i nano influencera.

Hypefy omogućava malim tvrtkama da brze rastu kroz influence marketing˝, objašnjava Veronika Rosandić iz Hyperfyja.

Kako tvrdi, platforma koju su kreirali olakšat će i ubrzati proces digitalnog oglašavanja kroz granu Influencer marketinga.

˝Mi smo mjesto meeting pointa gdje se sklapaju suradnje i gdje se povezuju poduzeća s influencerima. Hypefy automatizirano prihvaća ponude klijenata, prosljeđuje ih kreatorima/influencerima te olakšava proces digitalnih kampanja.

Suradnje su budžetirane i kreatori su plaćeni po odrađenoj promociji. Zasad imamo veliku bazu novih kreatora i poduzeća kojima ćemo pružiti priliku da prvi isprobaju jednostavno, automatizirano i brzo oglašavanje kroz influence marketing. FRC Demo Day bio je neprocjenjivo iskustvo, spremali smo se kroz tri mjeseca akceleratorskog programa za taj krucijalni pitch pred investitorima iz cijelog svijeta kako bi osigurali sljedeću rundu investicije.

FRC Accelerator program je nezamjenjiv kada govorimo o networking, mentorstvu, širenju poduzetničkih skills i izoštravanja poduzetničkih instinkta˝, poručuje Rosandić.

Tihomir Dmitrović iz startupa Convoworks ističe kako je priprema prezentacije za Demo Day za njih bila posebno iskustvo i objašnjava kako je ključno da na kratak i jasan način objasnite što radite, a da ne izgubite pozornost slušatelja te da ga ne ubijete tehničkim pojmovima.

˝Kažu da se kod prvog startup-a obavezno zaljubiš u svoj proizvod. Tako je bilo i s nama. Rješavali smo zahtjevan tehnološki problem, uložili puno truda i iskustva da bismo napravili elegantno rješenje za koje ne morate biti programer da bi ga koristili, imamo ogromno potencijalno tržište .

Međutim kad si zaljubljen, onda ti se suzi fokus pa ne vidiš jasno neke druge bitne stvari kao: Tko će mi točno biti prvi kupci i zašto baš oni? Jesam li već dobio neke informacije od njih? Koliko je neobično dobiti 50 odbijenica i zašto svi ne viču hura?

Postoje li možda ljudi koji su sve to prošli te su voljni pomoći? Dobili smo preporuku da se javimo u FRC od dva lokalna startupa koji su već bili u programu. Već je u tim razgovorima bilo jasno da nam tako nešto treba.

Odlična predavanja, kontakti s ljudima koji su do sada napravili nevjerojatne uspjehe, mentori koji vam pomažu savjetima, jedan cijeli novi svemir pogleda na tematiku i iskustava ljudi koji su to sve prošli, uključujući i greške. Vidjeli smo kako smo svi imali neke propuste te kako smo svi napredovali iz tjedna u tjedan. Trud koji se svakako isplatio˝, poručuje Dmitrović.

Mentorska podrška

U sklopu Fil Rouge Capital Winter 21 Accelerator programa održano je 14 seminara i deset specijaliziranih radionica, a startupima su pružili više od sto sati mentorske podrške. Ovogodišnji Demo Day događaj održao se, kao i većina događanja danas, putem platforme za online konferencije te je kako ističu iz Fil Rouge Capitala, kao takav jedan je od najvećih evenata svoje vrste u recentnijoj hrvatskoj lokalnoj poduzetničkoj i startup povijesti.

Pohvalili su se kako su okupili 80 uglednih i aktivnih investitora iz regije koji upravljaju s više od 15 milijardi EUR. Investitori i ostali uzvanici upoznali su 11 startup timova koji su ‘pitchali’ svoje ideje,a iz Fil Rouge Capitala poručuju kako ovim eventom Hrvatska nastavlja etablirati svoju poziciju kao regionalni vođa na startup sceni i ekosustavu.

Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
ZLATNI PARTNER
PARTNER
PARTNER
partner
PARTNER
partner
partner

New Report

Close