Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Poslovni.hr najposjećeniji poslovni portal

Autor: Bernard Ivezić
05. travanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —

U veljači je većina portala koji sudjeluju u istraživanju zabilježila porast posjećenosti u odnosu na siječanj

Poslovni.hr najposjećeniji je poslovni portal u Hrvatskoj. Prema podacima agencije Prizma istraživanja web portal Poslovnog dnevnika u veljači je zabilježio 59,7 tisuća jedinstvenih posjetitelja što je skoro 11 tisuća jedinstvenih posjetitelja više nego mjesec prije. Slijede ga u već ustaljenom redoslijedu poslovni portali Gradimo.hr, Burza.hr, Business.hr i Mojnovac.com. Agencija Prizma od početka ove godine počela je objavljivati mjesečni popis najposjećenijih web portala u Hrvatskoj. Općenito, najposjećeniji je news site Tportal.hr. Slijede ga Net.hr, Blog.hr, Index.hr i Forum.hr. Tportal.hr u veljači je posjetilo 502,5 tisuća jedinstvenih posjetitelja. Podaci za siječanj ne postoje, jer se T-HT-ov portal u Prizmino web istraživanje uključio se tek u veljači. S izuzetkom Tportala, u veljači je poredak ukupno najpojećenijih web portala ostao nepromijenjen, a većina ih je zabilježila znatan rast posjećenosti. Primjerice, Net.hr je imao oko 60 tisuća jedinstvenih posjetitelja više nego mjesec prije. Sličan rezultat postigli su Blog.hr, Index.hr i Forum.hr. U kategoriji blog servisa najbolje se plasirao Blog.hr. Slijede ga Mojblog.hr i Xportal.hr. Na popis nije uključen Blogger.hr, blog portal Index.hr-a. Od web foruma najveću posjećenost bilježi Forum.hr, a potom Croportal.hr. No, kako u Hrvatskoj postoji niz web foruma ni u ovoj kategoriji popis nije potpun. U kategoriji malih oglasnika najbolje se plasirao Oglasnik.hr, ali nema podataka za vrlo posjećene portale kao što su Posao.hr i MojPosao. Od portala posvećenih zdravstvu prvi je Plivazdravlje.hr, za računala Bug.hr, za recepte Coolinarka.com, a pretraživanje weba Www.hr.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi




Poslovni.hr najposjećeniji je poslovni portal u Hrvatskoj. Prema podacima agencije Prizma istraživanja web portal Poslovnog dnevnika u veljači je zabilježio 59,7 tisuća jedinstvenih posjetitelja što je skoro 11 tisuća jedinstvenih posjetitelja više nego mjesec prije. Slijede ga u već ustaljenom redoslijedu poslovni portali Gradimo.hr, Burza.hr, Business.hr i Mojnovac.com. Agencija Prizma od početka ove godine počela je objavljivati mjesečni popis najposjećenijih web portala u Hrvatskoj. Općenito, najposjećeniji je news site Tportal.hr. Slijede ga Net.hr, Blog.hr, Index.hr i Forum.hr. Tportal.hr u veljači je posjetilo 502,5 tisuća jedinstvenih posjetitelja. Podaci za siječanj ne postoje, jer se T-HT-ov portal u Prizmino web istraživanje uključio se tek u veljači. S izuzetkom Tportala, u veljači je poredak ukupno najpojećenijih web portala ostao nepromijenjen, a većina ih je zabilježila znatan rast posjećenosti. Primjerice, Net.hr je imao oko 60 tisuća jedinstvenih posjetitelja više nego mjesec prije. Sličan rezultat postigli su Blog.hr, Index.hr i Forum.hr. U kategoriji blog servisa najbolje se plasirao Blog.hr. Slijede ga Mojblog.hr i Xportal.hr. Na popis nije uključen Blogger.hr, blog portal Index.hr-a. Od web foruma najveću posjećenost bilježi Forum.hr, a potom Croportal.hr. No, kako u Hrvatskoj postoji niz web foruma ni u ovoj kategoriji popis nije potpun. U kategoriji malih oglasnika najbolje se plasirao Oglasnik.hr, ali nema podataka za vrlo posjećene portale kao što su Posao.hr i MojPosao. Od portala posvećenih zdravstvu prvi je Plivazdravlje.hr, za računala Bug.hr, za recepte Coolinarka.com, a pretraživanje weba Www.hr.




Vidljivo je da na popisu najposjećenijih portala nedostaju mnogi veliki domaći portali. Između ostalog riječ je o Večernjem listu, Vipu, Banci, Lideru i Limun.hr-u. No, kako tvrde u Prizmi sudjelovanje u ovom istraživanju zavisi o tome žele li se portali u njega uključiti. Nadalje, Prizma je objavila i podatke o strukturi korisnika Interneta, te njihovim navikama. Iz tih podataka proizlazi da je u veljači Internet koristilo 34,5 posto građana, podjednako muškaraca i žena. Najviše korisnika u dobi je od 15. do 24. godina, njih 37 posto, a svaki četvrti korisnik Interneta u dobi je između 25. i 34. godine. Više od trećine korisnika Interneta završilo je srednju školu, dok se trećina još uvijek školuje. Upravo ti podaci najviše utječu na činjenicu da tek 59 posto korisnika Interneta ima vlastita primanja, a svaki četvrti Internaut ostvaruje mjesečni prihod između 3500 i 6000 kuna. Projket audienceGemius agencija Prizma izvodi u suradnji s poljskim partnerom Gamius S.A.

Autor: Bernard Ivezić
05. travanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close