Brojke pokazuju da se Hrvati i e-commerce vole već duže vrijeme. I djeca već znaju da se sve može naručiti s interneta, a odrasli svaku planiranu kupovinu prvo provjeravaju u on line trgovinama, od cijene i raspoloživosti do mogućnosti dostave. I upravo ta dostava predstavlja najveći izazov kod e-commerce trgovaca i kupaca u Hrvatskoj. Većina ljudi se povede za nepouzdanim dostavama koje na kraju traju više mjeseci, a u velikom broju završe izgubljenom robom. I dok neki ne mare za sitnicu od 1 USD naručene robe s neke neprovjerene web trgovine, kada se radi o bitnim narudžbama, važno je imati pouzdanu dostavu za koju smo sigurni da će prilikom narudžbe poštivati navedene termine i dostaviti nam naručeni proizvod pouzdano i na vrijeme.
DHL je upravo jedan od tih brendova koji asociramo uz brzinu i sigurnost. Bez obzira o kojoj se web trgovini radilo, kada vidimo prepoznatljiva crvena slova na žutoj podlozi znamo da možemo bezbrižno naručiti i najosjetljiviji artikl bez bojazni da će doći u stotinu malih komadića. Nije ni čudo da slavnim Rolling Stonesima upravo DHL dostavlja muzičke instrumente diljem svijeta, niti da je globalni partner dva najbrža oktanska cirkusa na svijetu, Formule 1 i MotoGP-a.


