Internet kupovina odavno je prestala biti ekskluziva velikih kompanija. Neovisno o veličini, svaki trgovac koji drži do svog brenda danas ima i vlastiti webshop. Udio internetskih kupaca u Hrvatskoj je od 2012. do 2014. godine narastao sa 16% na 22 %, a do 2020. trebao bi doseći čak 50%. Tri četvrtine korisnika koji su se odlučili na ovaj oblik kupovine kažu da je glavni razlog za to ušteda vremena, dok njih 58% to radi zbog izbjegavanja gužve u tradicionalnim trgovinama. Ono što mnoge još uvijek brine je sigurnost online kupovine, posebno kada se radi o kartičnom plaćanju. Istina, postoje web trgovine koje nude plaćanje pouzećem ili virmanom, ali jednostavnost i raširenost uporabe kartica je nemoguće ignorirati, piše BizIT.
Što je točno Payment Gateway?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu