Facebook je odavno mnogo više od društvene mreže. Danas je to i hardverska kompanija koja prodaje pametne ekrane i naočale za virtualnu stvarnost te razvija vlastitu kriptovalutu Libra. No čini se da niti jedan od tih projekata nije važan kao Orion, na kojem Facebook radi već neko vrijeme i koji bi mogao u potpunosti promijeniti naše živote, odnosno način na koji komuniciramo i pristupamo sadržaju i dijelimo ga, piše Zimo.hr
Riječ je o naočalama za proširenu stvarnost koje razvijaju u suradnji s kompanijom Luxottica, koja drži brendove poput Ray-Bana i Oakleya te koja je surađivala s Googleom pri razvoju njihovih pametnih naočala. Za Marka Zuckerberga Orion je jedan od najvećih prioriteta jer bi, ako se njegova predviđanja i nadanja pokažu točnim, zaista mogao donijeti revoluciju na tržište te bi označio početak kraja pametnih telefona.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu