Unatoč tome što u zadnjih par godina shopping centri niču kao gljive poslije kiše, sve više Hrvata otkriva prednosti internetskog poslovanja i otvara virtualne prodavaonice – webshopove.
Neovisno o nedavno završenoj i nezaobilaznoj blagdanskoj shopping groznici, u današnje vrijeme webshop postaje imperativ za uspješno poslovanje. Danas bi najpoznatiju Descartesovu izreku vjerojatno slobodno mogli modificirati u ‘Online sam, dakle jesam’. Jer ako nisi online, gubiš dio kolača i ne dosežeš do velikog dijela potencijalnih potrošača. Za uspjeh u poslovanju, a pogotovo u sferi onog internetskog, ključni faktor je adaptacija. Poduzeće se mora biti sposobno u što kraćem roku prilagoditi promjenama proizašlim iz napretka u tehnologiji, promjenama u trendovima ili ponašanju potrošača.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu