Oni rade za Google, Apple, HBO, Amazon… Trenutno su fokusirani na klijente Sjeverne Amerike i Europe

Autor: Lucija Špiljak , 22. travanj 2022. u 08:00
Izvršni direktor DEPT®-a u Hrvatskoj Ivan Blažević sa suradnicima iz zagrebačkog tima/JOSIP REGOVIĆ/PIXSELL

Globalna IT agencija DEPT® u Hrvatskoj posluje kroz dva ureda – u Zagrebu i Splitu.

“Riječ ‘digitalna tehnologija’ u samom je DNA kodu agencije i na svim projektima ponosno ističemo #madebydept pečat. Prva smo certificirana B-Corp IT agencija u svijetu. Time ujedno posebnu pozornost pridajemo održivom razvoju i činjenici da projekti na kojima radimo pozitivno utječu na naše društvo i prirodu.

U agenciji je od početka do danas prisutan primarno digitalni potpis na svim projektima na kojima radimo”, ističe Ivan Blažević, izvršni direktor DEPT®-a u Hrvatskoj, inače globalne IT agencije koja je krenula iz Nizozemske, a na tržištu se u više od 25 godina profilirala kroz odjele developmenta, dizajna, marketinga, produkcije, savjetovanja i prodaje.

Globalna ekspanzija počela je 2015. sa širenjem i rastom agencije izvan Nizozemske i otvaranjem ureda diljem Europe. Današnji hrvatski ured DEPT®-a, bivši Blazing Edge, DEPT®je akvizirao 2019. godine.

Počeli u podrumu
Ivan Blažević prisjeća se da su krenuli iz podruma jedne stambene zgrade u Splitu. Uslijedio je, kaže, period od rada s malim klijentima i tvrtkama s manjim budžetom u samim početcima, do većih klijenata s kojima danas rade.

“U prvih nekoliko godina imali smo neke izazovnije periode, ali iz svega smo izašli jači. Mislim da nam je najviše pomogao dobar tim ljudi i naravno činjenica da su klijenti bili zadovoljni s nama pa se priča kasnije nekako i prirodno širila.

Negdje 2019. priključili smo se Rocket Insights, našem klijentu i agenciji iz Bostona, s kojima smo zajedno kasnije i završili u DEPT®-u. Kada se sad osvrnem i pogledam unazad, ono što mislim da je usmjerilo naš put je situacija u kojoj smo na vrijeme i prilično rano prepoznali da znanjem i vještinama možemo biti konkurentni i na međunarodnom tržištu”, smatra Blažević.

Osim splitskog ureda koji je prvi otvoren i u kojem radi nešto manje od 30 zaposlenih, prije tri godine otvorili su ured i u Zagrebu koji je veći i broji 30-ak ljudi. Mahom je riječ o zaposlenicima tehničkih struka koji rade na otprilike 14 projekata, najviše za američko i europsko tržište.

”U početku smo širili samo timove developera, no kako rastemo pokazala se potreba za zapošljavanjem i drugih timova poput QA testera i digitalnih i grafičkih dizajnera. Profil i skill set ljudi koje zapošljavamo sve je različitiji, no pored praktičnog tehničkog znanja pazimo i da se novi kolege koji dolaze dobro uklope u postojeću kulturu koju smo izgradili unutar DEPT®-a, ali i naših ureda u Hrvatskoj.

Tri su bitna faktora zaslužna za uspjeh agencije. Sva tri imaju jednaku vrijednost za poslovanje i kulturu koju njegujemo. To su zadovoljni klijenti, zadovoljni zaposlenici (Depsteri) i profitabilan rast kompanije. DEPT®je moderna agencija izgrađena na digitalnim temeljima. Pioniri smo u mnogočemu, a konstantno ulaganje u inovaciju i nove tehnologije oduvijek je jedan od glavnih prioriteta agencije.

DEPT®je, recimo, izradio prvi open source NFT marketplace na blockchain tehnologiji Algoranda. Podigli smo online shopping iskustvo GANT-a prvom implementacijom OMS Salesforce platforme u Europi za jedan ovakav brend, a prošle godine smo pomogli u podizanja interesa za Euroviziju u Nizozemskoj izradom virtualnog 3D prikaza natjecanja”, navodi direktor.

Osim Nizozemske i Hrvatske, u Europi su uredi agencije otvoreni i u Austriji, Makedoniji, Danskoj, Švicarskoj, Njemačkoj, Irskoj i UK-u. Najveći dio prihoda još uvijek ostvaruju u Europi, no kako agencija raste, situacija se mijenja. Prethodne godine zabilježen je značajan rast timova na području Sjeverne i Južne Amerike s potencijalom da se ta dva tržišta vrlo brzo izjednače s Europom.

Krajem 2021. agencija je otvorila i nekoliko ureda na području APAC regije (Singapur, Manila), a plan je širiti se dalje unutar Azije, Australije i Oceanije.

Blažević pritom ističe da je njihova prednost to što ne rade isključivo s jednom industrijom, već sa širokom lepezom globalnih klijenata iz različitih industrija. Neki od najpoznatijih klijenata za koje rade su Samsung, Google, Apple, TikTok, Spotify, Netflix, HBO, Amazon, Adidas, Patagonia, Microsoft, Unicef…

Razvrstaj MojZg app
Trenutno su više fokusirani na klijente izvan Hrvatske – najviše na tržište Sjeverne Amerike, a u posljednje vrijeme sve više i Europe. Prije nekoliko godina na domaćem tržištu izradili su aplikaciju Razvrstaj MojZg koja sistematizirano prati raspored odvoza otpada po gradskim četvrtima u Zagrebu.

”Aplikacija građanima postaje sve zanimljivija, posebice zato što bi u Zagrebu kroz nekoliko mjeseci trebao krenuti novi model razdvajanja i naplate otpada. Stanovnici svih kvartova putem aplikacije mogu dobiti obavijest koja ih podsjeća kada se u njihovu kvartu odvozi papir i karton, plastika, biootpad ili miješani komunalni otpad.

Što se tiče planova o širenju unutar regije, oni postoje, no trenutno su stavljeni sa strane. Za sad imamo nekoliko kolega koji za nas rade iz BiH”, kaže Blažević.

U tvrtki vjeruju da je pred njima odlična godina, premda su svjesni koliko je pandemija uzdrmala tržište rada.

”Na našu sreću, IT industrija svake godine raste, a domaći izvoz IT rješenja za strane klijente prati taj trend. U vrijeme kada je gotovo čitav svijet stao, bilo je i više nego dovoljno projekata. Posla ima, ali pronaći ljude za pojedine pozicije zna biti izazov. Svake godine opasno dižemo ljestvicu koju zahvaljujući sinergiji i talentu svih zaposlenika DEPT®-a uvijek dosegnemo i prije planiranih rokova”, zaključuje Ivan Blažević.

Komentirajte prvi

New Report

Close