Najnoviji Eurostatovi podaci pokazuju da je grupna kupnja broj on-line kupaca u Hrvatskoj povećala za čak tri i pol puta. U istraživanju European Year of Citizens 2013. Eurostat je objavio kako u Hrvatskoj 36 posto građana kupuje on-line.
36posto
hrvatskih građana kupuje on-line
Prethodno je statistički ured Europske komisije baratao podatkom od 23 posto. Tako je u samo četiri godine, otkako je grupna kupnja počela puštati korijenje, udio domaćih korisnika interneta koji kupuju on-line porastao je s deset na 36 posto.Milutin Zrnić, voditelj sektora za internetsko poslovanje Perpetuum Mobilea, tvrtke koja je napravila trgovinu Cedeterija, kaže kako je grupna kupnja napravila prvi veliki pomak, a sad se dosta očekuje od ulaska u Europsku uniju. To znači da se pretpostavlja kako će dosta mladih kupaca, koje su prije sputavale carinske barijere, sada kupovati više u internetskim trgovinama unutar Unije."Na žalost, domaći se trgovci i dalje drže vrlo tradicionalno, iako vide da tržišni pokazatelji govore da tu postoje prilike", kaže Zrnić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu