Novi vizualni identitet i poslovna strategija domaće informatičke tvrtke

Autor: Lucija Špiljak , 18. studeni 2021. u 12:20

Bivša HSM Informatika odnedavno je na regionalnom tržištu prisutna pod nazivom HSM

Bivša HSM Informatika odnedavno je na regionalnom tržištu prisutna pod nazivom HSM, uz preobražaj vizualnog identiteta te strategije poslovanja i prisutnosti na tržištu.

HSM je u 100 postotnom domaćem vlasništvu i na tržištu je prisutna više od 30 godina. Iz tvrtke navode da se Uprava na ovaj korak odlučila nakon što se promijenio menadžment kompanije. Naime, HSM je obiteljsko poduzeće koje sada vodi nova Uprava pod vodstvom Juraja i Jakova Urbanke te Jelene Jelinić Cvirn koji su preuzeli upravljačke funkcije u HSM-u.

Osim promjene vizualnog identiteta, HSM je prošao kroz promjenu u strategiji poslovanja koja je uvelike utjecala na njihovu trenutnu tržišnu prisutnost i poziciju. Od poduzeća koje je prijašnjih godina veliki dio svoga poslovanja oslanjala na partnerski i distributerski odnos s Adobeom, HSM je napravio značajan zaokret u poslovanju te fokus poslovanja stavlja na implementaciju rješenja te konzultantskih usluga vezanih uz globalnu CRM platformu Salesforce.

Od implementacije Salesforce platforme, HSM je već ostvario suradnju s nekim od najvećih kompanija na domaćem tržištu poput – Greypa, Nexe Grupe, ZŠEM-a, Icertiasa, Matisona te hrvatskih medijskih kuća, koji koriste rješenja za poticanje i razvijanje svojeg poslovanja. Dodatno, tijekom pandemije iskoristili su i interne resurse te razvili vlastitu Project management i HR aplikaciju koje se uspješno implementiraju kod njihovih poslovnih korisnika te koje su također razvijene na Salesforce platformi.

Rasli prihodi

Prošle su godine prihodi HSM-a u odnosu na 2018. godinu rasli za čak 57 posto, dok je aktualna 2021. godina već u listopadu premašila rekordnu 2020. poslovnu godinu. Jakov Urbanke, direktor za poslovna rješenja u HSM-u, kažw kako bilježe rast ne samo prihoda, već i interesa klijenata za njihova rješenja, prvenstveno na području CRM usluga.

„Planovi su nam uistinu veliki. Iako rastemo, želja nam je i dalje biti pristupačan savjetnik za digitalna poslovna rješenja koja pomažu kompanijama da pojednostave poslovne procese te poboljšaju svoje poslovanje i tržišnu poziciju. Naši ciljevi i fokus poslovanja usmjereni su na širenje poslovanja u regiji, no vidim i potencijal na tržištima izvan Adriatic područja. Novi HSM je agilno poduzeće s velikom energijom i kvalitetnim konzultantima te vjerujem da ćemo s ovakvim zaokretom imati uspjeha i na europskom te na globalnom tržištu“, rekao je Urbanke.

HSM danas svoje poslovanje temelji na uslugama implementacije rješenja na Salesforce platformi te konzultantskim uslugama, no i dalje planiraju jačati svoju čvrstu dugogodišnju regionalnu prisutnost te poziciju distributera za softverska i hardverska rješenja.

Komentirajte prvi

New Report

Close