Novi digitalni projekt koji prati trend online kupovine

Autor: Ana Roksandić , 06. veljača 2024. u 06:27
E-commerce je brzo rastuća industrija u kojoj je još puno prostora za bolje korisničko iskustvo, kaže Davor Tomašković, predsjednik uprave Croatia Osiguranja, Foto: Robert Anić / Pixsell

Broj online kupaca u RH u 2023. narastao je za četiri puta. U Croatia osiguranju lansirali su Koreqt, naprednu digitalnu platformu za usporedbi proizvoda i usluga.

Croatia osiguranje, najveće i najstarije osiguravajuće društvo u Hrvatskoj, a koje djeluje u sastavu Adris grupe, lansiralo je naprednu digitalnu platformu za usporedbu i odabir proizvoda i usluga – Koreqt. Riječ je o novom projektu koji prati rastući trend online kupovine i korisnicima omogućuje kvalitetniju potragu za uslugama i proizvodima. Uz to, nudi se kao opcija za jednostavniju usporedbu cijena i ponude različitih partnera.

Preglednija i veća ponuda

Zbog sve većeg izbora proizvoda u web trgovinama potrošačima je sve teže uspoređivati njihove karakteristike i cijene. Croatia osiguranja zato je lansirao Koreqt koji korisnicima pojednostavljuje i olakšava proces odabira i kupnje, a partnerima daje priliku za brži rast i razvoj njihovog poslovanja.

45,8 posto

hrvatskih kupaca kupuje online jednom ili više puta mjesečno

“E-commerce je brzo rastuća industrija u kojoj je još puno prostora za bolje korisničko iskustvo. S obzirom na činjenicu da imamo izvrstan tim koji je izuzetno uspješno implementirao i vodi digitalne projekte u osiguranju, vrijeme je da naše znanje prenesemo i na druge industrije. Ovaj iskorak za kompaniju stvara novu vrijednost i u skladu je s digitalizacijom u koju kontinuirano već godinama ulažemo’’, kazao je Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja.

Online kupnja već je uobičajen i svakodnevan način kupovine, a prema podacima Insider Intelligencea lani je čak 2,64 milijarde ljudi globalno kupovalo online. Broj online kupaca stalno raste, kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj.

Prema posljednjem istraživanju udruge eCommerce Hrvatska 45,8 posto hrvatskih kupaca kupuje online jednom ili više puta mjesečno. U 2023. godini broj online kupaca u našoj zemlji povećao se za čak četiri puta u odnosu na 2022. Hrvati više od prosjeka EU istražuju ponude i popuste tražeći povoljniju cijenu, pokazalo je istraživanje DPD Croatia.

“Raste potreba tržišta za online informiranje u procesu kupovine, a raste i broj kompanija koje digitalno prodaju svoje proizvode i usluge. Korisnici očekuju jednostavan, brz i pametan proces usporedbe i odabira proizvoda i usluga, a Koreqt im to omogućuje. Kao i kod većine digitalnih proizvoda i usluga kako bi korisnici imali što bolju, pregledniju i veću ponudu. Iako Koreqt trenutačno djeluje samo na području Hrvatske, no dugoročna vizija je da Koreqt postane vodeća regionalna platforma za usporedbu te kupnju proizvoda’’, ističe Ana Zovko, direktorica Sektora za digitalni razvoj u Croatia osiguranju.

Koreqt je okupio tim stručnjaka iz različitih područja djelovanja, a predvodi ga direktorica Marijana Dumančić koja kaže da se čini sve kako korisnici ne bi prilikom odabira proizvoda i usluga dragocjeno vrijeme i novac trošili uzalud.

Intuitivna pretraga

“Koreqt timu s korisnicima je zajedničko da izuzetno cijenimo vrijeme i novac. Činimo sve što možemo da ih ne trošimo uzalud. Koreqt postoji zato što znamo da nismo jedini koji tako razmišljaju. Na većini stranica tog tipa, opisi proizvoda su često nerazumljivi, stoga smo stavili maksimalan naglasak na točnost opisa proizvoda kako bi klijent znao što odabrati. Osim toga, Koreqt odlikuje jednostavna i intuitivna pretraga proizvoda koja štedi vrijeme, a cijela platforma je bazirana na najnovijim tehnologijama s jasnom navigacijom i atraktivnim dizajnom’’, navodi Dumančić.

Iz Croatia osiguranja navode da će se Koreqt kontinuirano nadograđivati s novim proizvodima, uslugama i partnerima.

Komentirajte prvi

New Report

Close