Nova značajka softvera PlanRadar – Digitalna projektna izvješća

Autor: Poslovni.hr , 20. kolovoz 2021. u 12:50
Foto: PlanRadar

Najnovija značajka softvera PlanRadar omogućuje korisnicima preuzimanje postojećih PDF izvješća i povezivanje sa svim projektnim podacima unutar aplikacije.

Tvrtka PlanRadar, stručnjak za digitalnu dokumentaciju i komunikaciju u građevinskoj industriji i sektoru upravljanja nekretninama, nastavlja osluškivati potrebe korisnika što je rezultiralo uvođenjem nove značajke – Digitalna projektna izvješća. Nova značajka dodatno olakšava korisnicima prikupljanje podataka s gradilišta te im omogućuje još učinkovitiju upotrebu podataka unutar same aplikacije.

Zahvaljujući Digitalnim projektnim izvješćima, korisnici i podizvođači od sada mogu u aplikaciju PlanRadar uvesti PDF izvješća i jednostavno prikupiti podatke s gradilišta, koristeći postojeće obrasce. Na taj se način uvezeni podaci mogu pretraživati ili se na temelju njih mogu kreirati nova izvješća.

„Naši korisnici koriste mnogo različitih, unaprijed definiranih izvješća kako bi odgovorili na potrebe izvještavanja nadležnim institucijama ili svojim partnerima i ulagačima, npr. građevinski dnevnik. Kako bismo dodatno olakšali i ubrzali proces prikupljanja informacija i izvještavanja odlučili smo se na korak dalje i nakon kreiranja obrazaca digitalnih izvješća koji su dostupni samo jednim klikom unutar aplikacije PlanRadar, omogućili uvoz podataka iz postojećih PDF obrazaca kroz projektna izvješća. Time smo korak bliže napuštanju velikih i nepreglednih papirnatih izvješća te potpunoj digitalizaciji poslova na gradilištu, a posebno u području razmjene i obrade podataka“, rekao je Bojan Petković, regionalni direktor tvrtke PlanRadar za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju.

Korištenje projektnih izvješća može biti posebno korisno za dnevni pregled aktivnosti i izvješća s gradilišta, pripremu inspekcijskih izvješća ili za dobivanje dozvola kao i za provjeru sigurnosnih lista ili za različite oblike provjere stanja postojećih objekata (protupožarne liste, građevinske inspekcije, itd.) u sektoru održavanja nekretnina. Osim voditeljima gradilišta ili nekretnina, projektna izvješća dodatno olakšavaju poslovanje podizvođačima koji također mogu unositi podatke i na taj način bilježiti informacije izravno s gradilišta za potrebe svojih klijenata.

Korištenje Digitalnih projektnih izvješća

Za postavljanje Digitalnog projektnog izvješća unutar aplikacije PlanRadar potrebno je učitati postojeći PDF obrazac ili odabrati jedan od unaprijed definiranih PDF obrazaca unutar aplikacije. Polja unutar postojećih obrazaca mogu se mapirati s informacijama iz postojećih projekata ili lista. Nakon što se predložak definira na ovaj način, pristup izvješćima može se po potrebi ograničiti na korisnike ili projekte ukoliko je to potrebno.

Pojedini korisnici unutar aplikacije ili podizvođači na gradilištu tada imaju mogućnost odabira predložaka koje žele koristiti, a koji se automatski ažuriraju s dostupnim podacima. Ovako pripremljeni nacrti mogu se spremiti za daljnja ažuriranja ili ih autor izvješća može potpisati i izvesti kao PDF dokument na listu predanih izvješća. Sva spremljena izvješća unutar aplikacije mogu se pretraživati, a jednom poslana izvješća postaju konačna i ne mogu se naknadno mijenjati.

Komentirajte prvi

New Report

Close