Jedna od prijevara koja je ranije bila česta, a pokazala se prilično učinkovitom među korisnicima Facebooka odnosi se na lažne informacije o nečijoj smrti, piše Tech Times.
Takve se poveznice s naslovima poput “vidi tko je umro” ili “nećeš vjerovati tko je umro” objavljuju kao statusi ili se šire u privatnim porukama, a kako se u njima ne spominje tko je umro, korisnici često niti ne razmišljajući klikaju na njih i tada počinju njihovi problemi jer se na takav način šire virusi, može doći do prijevare, krađe podataka i slično, prenosi N1.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu