Nova klupa mamac i za oglašivače

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 25. srpanj 2018. u 22:00
Displej ima softver za prepoznavanje prolaznika

Solinski poduzetnik Ivan Mrvoš predstavio dosad najambiciozniji model.

Osnivač i direktor solinske tvrtke Include, na tržištu najpoznatije po pametnim klupama, Ivan Mrvoš u srijedu je najavio pokretanje proizvodnje dosad najskuplje i najambicioznije varijante pametne klupe.

Riječ je o modelu Steora Urban+ koja uz standardne funkcije kao što su žično i bežično punjenje, Wi-Fi, ambijentalno svjetlo, sustav hlađenja, 15 senzora te vezu s nadzornom platformom ima ugrađen i 19-inčni displej čija je glavna namjena digitalno oglašavanje. Radi se o seriji od 15 klupa čija se cijena kreće od 6,5 tisuća eura pa naviše. 

"Svaka klupa dolazi i s integriranom kamerom za koju trenutno razvijamo softver koji bi do kraja sljedeće godine treba prepoznavati prolaznike, njihov spol i dob te vrijeme gledanja u displej. Time će oglašivači imati detaljan uvid u rezultate kampanje i znati na kojim lokacijama prolazi koja skupina ljudi. Riječ je o preciznom vanjskom digitalnom oglašavanju za koje vjerujemo da donosi revoluciju u DOOH industriju", kazao je za Poslovni dnevnik.

Uz Steoru Urban+ predstavljen je i model Steora CCTV koja s 4 kamere povećava sigurnost u javnom prostoru te može pohraniti više od 10 dana videomaterijala i podržava noćno snimanje, a snimkama se također može pristupiti putem nadzorne platforme. "Klupe izvozimo na 35 svjetskih tržišta. Ove godine očekujemo prodaju od 500 do 550 klupa. Prodaja naprednijih modela poput Urban+ i CCTV povećava se iz mjeseca u mjesec, a za ovu godinu s Urban+ najviše ciljamo na Slovačku i Češku", otkrio je Mrvoš.

Komentirajte prvi

New Report

Close