Nova investicija ‘katapult’ Entriju za ino ekspanziju i hibridnu platformu

Autor: Darko Bičak , 23. veljača 2021. u 22:00
Berislav Marszalek i Stevica Kuharski/PD

Za industriju događaja 2020. je bila najteža godina, no Entrio je uspio predstaviti najveću nadogradnju dosad i nove kreativne formate.

Hrvatski Venture Capital fond “Fil Rouge Capital” uložio je 500.000 eura u tvrtku za prodaju ulaznica Entrio s ciljem još bržeg razvoja platforme te proširenja tima koji će se fokusirati na međunarodnu ekspanziju, ali i, ističu, osnažiti poziciju Entrija na regionalnom tržištu.

Berislav Marszalek, osnivač i direktor Entrija, istaknuo je da je u najtežoj godini u povijesti industrije događanja, u kojoj su skoro sva događanja bila otkazana ili odgođena, hrvatska ticketing platforma predstavila najveću nadogradnju dosad, kojom je organizatorima i izvođačima omogućila nastavak poslovanja te realizaciju novih kreativnih formata budućnosti – virtualnih i hibridnih događaja.

“Fizički događaji će se naravno vratiti, ali virtualni i hibridni formati donose nevjerojatne nove poslovne mogućnosti zbog kojih će zauvijek promijeniti globalnu industriju događanja”, zaključuje Marszalek.

Stabilan partner

Stevica Kuharski iz Fil Rouge Capitala je dodao da su Marszalek i Entrio aktivni u Hrvatskoj i regiji posljednjih nekoliko godina te da se dokazanim poslovnim modelom i korištenjem prilika u posljednjih godinu dana uspijevaju nametnuti kao stabilan partner organizatorima događanjima, što je u konačnici i rezultiralo ovom investicijom.

Dodaje da očekuje daljnje širenje Entrija na međunarodno tržište, a posebno nastavak razvoja njihova sustava za hibridna događanja. Zbog ove investicije i ekspanzije Entrio je otvorio natječaje za pet radnih mjesta i poziva sve ambiciozne stručnjake koji vole evente te žele biti dio izazovne priče izgradnje novih trendova i širenja na strana tržišta.

500

tisuća eura Entrio primio od domaćega VC fonda Fil Rouge Capital

Iako je svima jasno da ništa ne može zamijeniti iskustvo fizičkog koncerta, predstave ili konferencije uživo, virtualni formati događanja organizatorima i izvođačima omogućuju nastavak poslovanja i prihoda, a posjetiteljima nova iskustva, nastavak uživanja u omiljenom sadržaju, ali i neke potpuno nove mogućnosti iz udobnosti vlastite fotelje – ne samo za vrijeme pandemije, nego i zauvijek nakon.

“Entrio.virtual korisnicima na jednom mjestu omogućava uživanje u brojnim jedinstvenim koncertima, predstavama i konferencijama uživo, ali i sadržaju na zahtjev, kao i interaktivnim doživljajima poput aktivnog sudjelovanja u stand-up showu ili upoznavanju najdražeg glazbenika”, ističe Berislav Marszalek.

U 10 godina 200.000 ulaznica

U razdoblju korone Entrio je realizirao stotinjak virtualnih događaja u Hrvatskoj i Sloveniji te prodao oko 25.000 ulaznica za njih, uključujući hibridni koncert Massima u Lisinskom na kojem su fanovi imali priliku upoznati pjevača i popričati s njim.

Entrio je pokrenut 2011. godine, a danas je to ozbiljan regionalni igrač s više od 200.000 prodanih ulaznica godišnje za brojne događaje u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, Crnoj Gori i šire.

Od 2018. ima otvorene urede u Zagrebu i Ljubljani i mrežu od 300 partnerskih prodajnih mjesta u Hrvatskoj i Sloveniji.

Komentirajte prvi

New Report

Close