Nije Abrakadabra iznimka. Na internetu u Hrvatskoj stasa nova generacija trgovačkih centara od kojih niti jedan 2017. godinu ne računa zaključiti s prihodom manjih od milijun eura. Lani su svi dosegli pola milijuna eura prometa. Rast im je bio dvoznamenkast, nerijetko i troznamenkast. Uz najvećeg igrača ekupi iz M SAN grupe, te Agrokorovu Abrakadabru, tri najpropulzivnija internetska trgovačka centra u Hrvatskoj su Bazzar.hr, iMall.hr i Mall.hr.
Iako su poslovni modeli fizičkih i internetskih trgovačkih centara umnogome drugačiji usporedba prihoda i dobiti ukazuje da oni internetski imaju više prostora za rast. Tako je prihod fizičkog trgovačkog centra Avenue Malla u Zagrebu, odnosno tvrtke Euro Structor, koja njime upravlja, prema podacima Fine, lani bio isti kao i godinu ranije, 80,8 milijuna kuna ili 10,9 milijuna eura. Jedini skok ostvaren je kroz povećanje profitabilnosti s pola na gotovo milijun eura neto dobiti. Internetski trgovački centar Bazzar.hr, odnosno tvrtka Prati me, koja njime upravlja, lani je pak imala prihod od 3,2 milijuna kuna uz skok prometa veći od pet i pol puta. Pored toga, tvrtka je iz minusa od 190 tisuća kuna skočila u plus od 411,9 tisuća kuna neto dobiti.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Bilo koji internet trgovac koji ima net profit marzu od 13% je preskup i treba ga izbjegavati. Recimo Amazon (ukljucijuci AWS) ima 1.78%, a i on za vecinu stvari nije najpovoljniji.
Internet trgovina je za naš prostor trend koji danas buja, a sutradan će nestati poput Agrokora
Čudi me rast Bazaar-a, počeli su prije par godina kao obični prilično neinventivni oglasnik. Izgleda su se preorjentirali na prodaju robe
Uključite se u raspravu