Zvijezda godišnje na tržište uvodi tri do osam novih proizvoda, a kako kaže voditelj odjela za razvoj u toj kompaniji Zvonimir Ladešić, razvoj proizvoda kreće od ideje. Sektor marketinga i razvoja kreira bazu ideja koja uključuje sva raspoloživa saznanja iz istraživanja tržišta, fokus grupa, sudjelovanja na sajmovima te praćenja trendova i noviteta. Tvrtka trenutno zapošljava 401 djelatnika, u službi proizvodnje margarina i delikatesa radi ih 83, a u službi proizvodnje jestivih ulja njih 30.
"U novi proizvod krećemo od papira – osmišljava se ideja koju teoretski razradimo, a zatim provodimo probna tzv. pilot testiranja u umanjenim industrijskim postrojenjima. Kad smo zadovoljni prvim pilot probama te uzorke analitički i senzorski testiramo kroz rok trajnosti te paralelno korigiramo svaki nedostatak ako na njega naiđemo. Nakon probnih pilot uzoraka, krećemo u industrijske uvjete da vidimo kako će se ponašati receptura. Kada dobijemo odgovarajuće proizvode iz industrijske proizvodnje, na njima ponovno pratimo rok trajnosti, vršimo senzorske analize, ispitivanja tržišta i fokus grupe kako bismo utvrdili ima li taj proizvod zaista potencijal na tržištu", objašnjava Ladešić.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu