Svjetski modni lanac H&M posljednjeg je dana ožujka napokon je predstavio svoj web shop i hrvatskom tržištu. Ponuda H&M Onlinea shopa ista je kao i u trgovinama, ali osim odjeće i modnih dodataka domaćem tržištu prvi put su predstavili i H&M Home, sa sezonskim izborom proizvoda za uređenje doma.
Osim H&M-a početkom ožujka svoj web shop otvorila je i grupacija Inditex čime je njihovih osam brendova Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home i Uterqüe postalo dostupno i online. Riječ je o grupaciji koja trenutačno ima više od sedam tisuća trgovina na 88 tržišta diljem svijeta, a njihovi brendovi se prodaju putem interneta na 32 tržišta. Ovim potezom su po prvi put domaćem tržištu predstavili svoj accessories brend Uterqüe, koji na web shopu nudi proizvode iz šest kategorija- torbe, obuća, bižuterija, accessories, odjeće i proizvoda od kože. Baš kao i u H&M-u Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka te Stradivarius, koji već imaju fizičke trgovine prodavat će iste proizvode koje imaju u asortimanu i putem web shopa i to s potpuno istim cijenama kao u trgovinama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu