Na Business Ideathonu mladi će ideje predstaviti liderima poput Googlea i Infobipa

Autor: Lucija Špiljak , 31. ožujak 2021. u 22:00
Brane Petrović, Mihael Maljak i Ivan Bačeković/TOMISLAV MILETIĆ/PIXSELL

Zainteresirani studenti i mladi profesionalci na Business Ideathon mogu se prijaviti pojedinačno ili kao tim, a jedini je uvjet da su svi mlađi od 30 godina i da žele usavršiti svoju ideju.

Ivan Bačeković iz PwC-a Hrvatska te Mihael Maljak i Brane Petrović iz kompanije McKinsey&Company osnovali su krajem 2020. godine udrugu Spark Institute s ciljem da podijele svoja znanja iskustvo, poznanstva i strast za stvaranjem, kako bi u mladima potaknuli “spark”, odnosno iskru poduzetništva i kreativnosti, povezujući ih s poslovnim liderima u Hrvatskoj, ali i šire.

S istim su ciljem odlučili pokrenuti Business Ideathon, poslovno natjecanje koje ujedno predstavlja recruiting event tvrtke McKinsey&Company.

Nulta faza razvoja

“Cilj natjecanja je da studenti i mladi profesionalci predstave poslovno razmišljanje i svoje poslovne ideje u nultoj fazi razvoja i liderima iz vodećih hrvatskih i globalnih poduzeća, kao što su Google, Infobip i Q Agency. Poduzeća partneri Business Ideathona su i Infobip, Q Agency, Wolf Theiss, CMS, Fil Rouge Capital, South Central Ventures.

Prijave su krenule od 15. ožujka putem internetske stranice www.sparki.org/businessdeathon2021 ili slanjem emaila na sparkinstitute@sparki.org, slijedeći upute s web stranice”, navodi Maljak. Bude li sve po planu što se tiče epidemioloških mjera, Business Ideathon održat će se u subotu 29. svibnja u HUB385 u Zagrebu. U protivnom će se natjecanje održati virtualno.

Zainteresirani studenti i mladi profesionalci na Business Ideathon mogu se prijaviti pojedinačno ili kao tim, a jedini je uvjet da su svi sudionici mlađi od 30 godina i da imaju želju usavršiti svoju ideju te način razmišljanja i rješavanja ideja.

15.

ožujka krenule su prijave za sudionike natjecanja Business Ideathon koji će se u Zagrebu održati 29. svibnja

Maljak pojašnjava kako sudionici trebaju predstaviti svoju poslovnu ideju, no nije potrebno osnovati poduzeće niti realizirati ideju u stvarnosti.

“Dovoljna je samo mašta i malo dobre volje, što reflektira činjenicu da je cilj natjecanja predstaviti svoje poslovno razmišljanje i smisliti kreativnu poslovnu ideju.

Prijedlog strukture i sadržaja prijave koji bismo voljeli da sudionici predstave je uključen u detaljan opis natjecanja na našim web stranicama”, dodaje Maljak.

Tri pobjednička tima očekuju novčane nagrade u iznosima od 15, pet i dvije tisuće kuna, a dodatno će najbolji trojac dobiti priliku za pripremu i savjete u vezi razgovora za posao u McKinsey & Company.

“Uz ove novčane nagrade tri pobjednička tima imaju priliku dodatno pokazati svoje vještine pred Fil Rouge Capitalom uz mogućnost investicije od 10.000 eura kao ulaz u njihovu Startup Školu”, pojašnjava Petrović, dodajući pritom kako je ovo natjecanje zanimljivo za natjecatelje koji imaju ambiciju raditi u management consultingu i provesti svoju ideju u djelo, ali i svima koji žele unaprijediti svoje poslovno i kreativno razmišljanje.

Na natjecanju će u žiriju biti tri člana – Andrej Koštomaj (CEE Marketing at Google), Filip Ljubić (Founder & CEO at Q Agency) i Aleksandar Raić (VP of People and Transformation at Infobip) koje su u udruzi Spark Institute odabrali zato što upravo oni po njima predstavljaju inovativne, uspješne lokalne i globalne firme koje dijele gledište pozitivnog utjecaja ovakvih događaja na natjecatelje.

Potencijala ima

Trojica idejnih začetnika iz Spark Instituta smatraju kako u Hrvatskoj postoji jako dobar kapacitet i potencijal što, kažu, vide i po sve više vrlo uspješnih priča.

“Želja nam je da Business Ideathon postane tradicija koja će se redovno održavati te rasti i napredovati iz godine u godinu. Planiramo i kroz druge projekte poticati kreativnost i poduzetništvo te pomoći dobrim idejama da se ostvare. Upravo zato smo i osnovali udrugu Spark Institut.

Vidimo i mislimo da je jako važno da su ljudi koji su već postigli neki uspjeh spremni prenositi svoje znanje i iskustvo drugima koji su na sličnom putu. Projekti kao što je naš Business Ideathon postoje u različitim varijacijama, od studentskih ‘case study’ natjecanja do nešto ozbiljnih kao što su startup inkubatori diljem Hrvatske.

Sigurni smo da će naš projekt dodati vrijednost studentima, mladim profesionalcima i cijeloj poduzetničkoj sceni u Hrvatskoj i šire”, istaknuo je Ivan Bačeković.

Budućim sudionicima poručuju neka se ne boje napraviti prvi korak. “Ako ste u vrlo ranoj fazi razvoja svoje ideje ili ste tek krenuli razmišljati o nečemu što žele razvijati, no niste sigurni u sebe, Business Ideathon dat će vam priliku da dobijete konkretni feedback i savjete što unaprijediti ili kako krenuti dalje.

Osim toga, dobit ćete priliku čuti što o vašoj ideji misle naši suci, uspješni ljudi iz tehnološke industrije, te osvojiti financijsku nagradu koja može mala odskočna daska za daljnji razvoj vaše ideje”, poručili su Bačeković, Maljak i Petrović.

Komentirajte prvi

New Report

Close