Regionalni menadžer Goran Mudrovčić otkriva zašto se Xiaomi mobiteli dobro prodaju u Hrvatskoj

Autor: Tanja Ivančić , 17. rujan 2023. u 15:37
Goran Mudrovčić, regionalni menadžer Xiaomija za Hrvatsku i Sloveniju/PD

Kad se radi o pametnim telefonima, Xiaomi je u svjetskim razmjerima treći mobilni proizvođač.

Kineska tvrtka Xiaomi, prepoznata po velikom broju portfelja pametnih telefona, po prvi puta u Zagrebu je održala predstavljanje Smart Living koncepta i portfelja Xiaomijevih IoT proizvoda.

“Želimo omogućiti svima da iskuse pametan način života koji Xiaomi postiže zahvaljujući svojoj Smartphone x AIoT strategiji te poslovnoj filozofiji Inovacija za sve”, istaknuo je Goran Mudrovčić, regionalni menadžer Xiaomija za Hrvatsku i Sloveniju, napomenuvši da se Smart home i lifestyle IoT uređaji mogu isprobati u osam trgovina Xiaomi Storea u Hrvatskoj (5) i Sloveniji.

“U cijelom svijetu raste popularnost povezanih uređaja”, naglasio je dodavši da je u 2. kvartalu 2023. broj spojenih IoT uređaja na Xiaomijevoj AIoT platformi porastao na 654,5 milijuna ili za 24,2% u odnosu na 2022. (bez pametnih telefona, tableta i laptopa), a broj korisnika koji imaju pet i više priključenih uređaja na AIoT platformi je 13 milijuna ili 27,8% veći nego lani.

Kad se radi o pametnim telefonima, Xiaomi je u svjetskim razmjerima treći mobilni proizvođač, kazao je Mudrovčić, dok se u RH u dvije godine poslovanja, prema prodaji telefona izmjenjuje na 2. i 3. mjestu. A kako je pojasnio, njihovo usmjerenje na segment pristupačnih telefona, odnosno nižih cjenovnih razreda koji pruža najbolji omjer cijene i kvalitete, pokazao se kao prava formula.

“Od kada je krenula prodaja izvan Kine, još 2015., Xiaomi bilježi kontinuirani rast. Iako se očekivalo da bi u koroni tržište moglo malo zastati, to se nije dogodilo. Posljednje tri godine su za proizvođače smartfona bile loše, no već u 2024. očekuje se oporavak”, kazao je Mudrovčić.

Komentirajte prvi

New Report

Close